Foutmelding bij instaleren USB driver

rpalmars schreef op 16.10.2015 om 18:25 uur

Als is de usb driver wil instaleren lijkt het in eerste instantie goed te gaan maar  krijg steeds de melding

Zelfstandig instalatie programma vopor windows Update

Er is een fout opgetreden 0x80096002

Het certificaat voor de ondertekenaar van het bericht is ongeldig of kan niet worden gevonden.

Dit bericht veschijnt steeds bij de instalatie van de USB driver

Ik werk met windows 10

Gebruik de usb stikk van Magix

Ik gebruik Red uw Video's versie 2,0  met seriennummerP2-28912-54568-72930-43436-.........

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2015 om 11:40 uur

Beste,
zover ik weet zorgt MAGIX er voor dat als er een nieuw Win systeem uitkomt er een RUV pakket met driver uitkomt die dan goed werkt , nu weet ik dat RUV goed werkt met Win 10, het beste kunt u contact opnemen met Tech support van MAGIX, want zij kunnen bekijken waar het probleem zit, succes
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 17.10.2015 om 23:15 uur

Beste,

Red uw Video versie 2.0 zal waarschijnlijk niet compatibel is met Windows 10.

zie: (dit is het engels) http://www.magix.info/uk/error-0x80096002-how-do-i-fix-this-please.knowledge.1098653.html

Succes,

Rob 

rpalmars schreef op 18.10.2015 om 12:19 uur

Nou dan moet ik dus weer 69,00 euro uitgeven.

Hopelijke bieden ze van  tech nog een oplossing anders stap ik maar over op een ander software

mi-bo schreef op 18.10.2015 om 12:59 uur

Dit is wel erg kort door de bocht,
het programma heeft goed gewerkt met het Windows programma dat U had, en gezien Win 10 gratis is, installeert u dit en moeten andere programma's ook maar werken
Nu gaat Microsoft gezien de vele problemen me o.a. Win 8 een verbeterd product gratis aanbieden tot een jaar daarna moet het worden gekocht, dat partners ook hun producten aanpassen, het grote probleem is namelijk de USB stick die is Windows gevoelig niet het product wat er bij zit ( voorbeeld Video de luxe 17 van 7 jaar geleden werkt perfect onder Win 10)
als geregistreerde gebruiken, zou er best van de kant van MAGIX een coulante kunnen zijn door het laatste nieuwe product voor een speciale prijs aan te bieden, dit gaat alleen via een ticket naar de support afdeling
Gr
Michael

rpalmars schreef op 23.10.2015 om 09:30 uur

IGeachte aanvrager,

Bedankt voor uw reactie, en excuses voor het late antwoord.

Voor versie twee leveren wij geen ondersteuning meer onder Windows 10. Wanneer het echter om een rood/witte USB Video-stick gaat, kunt u het wellicht nog met onderstaande actuele stuurprogramma proberen.

* Verbind de USB Video-omzetter met uw computer (bij voorkeur via USB 2.0).

* Download het .zip bestand en pak dit uit in een nieuwe lege map op uw harddisk.

* Start nu het bestand Setup.exe (d.m.v. dubbelklik) en volg de installatie-instructies.

* Hierna kunt u de USB Video-omzetter voor analoge opnamen gebruiken.

https://support2.magix.com/customer/de/download_do/107182


nmiddels antwoord gehad  en het ziet er naar uit dat het is gelukt. zodra uitgepobeerd  nader bercht.

rpalmars schreef op 09.12.2015 om 18:47 uur

Geachte heer,

 

Na veel proberen en diverse pogingen en het hebben van een rood /witte usb driver lukt het nog steeds niet om via windows 10 usb driver te instaleren.

Betekend  dat nu dat ik een nieuwe moet kopen of is er nog een ander oplossing?

Met vriendelijke groet,

Rpalmars 

rpalmars schreef op 09.12.2015 om 18:49 uur

Geachte heer,

 

Na veel proberen en diverse pogingen en het hebben van een rood /witte usb driver lukt het nog steeds niet om via windows 10 usb driver te instaleren.

Betekend  dat nu dat ik een nieuwe moet kopen of is er nog een ander oplossing?

Met vriendelijke groet,

Rpalmars