Foutmelding bij gezichtsherkenning in Photomanager Deluxe

Pierre-DePauw schreef op 27.05.2020 om 15:21 uur

Als ik in Photo Manager Deluxe gezichtsherkenning wil gebruiken krijg ik de volgende foutmelding

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error

Program (x86) Magix Photomanager Deluxe\17\Photomanager_dlx.exe

abnormal program termination

U heeft onlangs met de face-ID gewerkt. Deze wijzigingen worden nog opgeslagen.

En daarna stopt het programma volledig. Ik werk met Windows 10.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen a.u.b.

Reacties

mi-bo schreef op 27.05.2020 om 16:34 uur

@Pierre-DePauw

Beste Pierre,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U hier al eerder mee gewerkt.

De bedoeling is een goed zichtbaar gezicht te activeren,

dan

dan

dan

dan via bewerken,

een naam geven aan de persoon, dan

soort gelijke foto's zoeken.

Dit duurt wel een tijdje dan wordt het pas afgesloten, en staan alle foto's onder de naam in het geheugen

en worden dan opgeslagen in een fun map.

"U heeft onlangs met de face-ID gewerkt. Deze wijzigingen worden nog opgeslagen. " deze melding betekend dat het proces nog niet klaar was.

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael ( Moderator ).

Pierre-DePauw schreef op 28.05.2020 om 14:17 uur

Daar heb ik vroeger mee gewerkt, maar daar raak ik nu niet meer op door de foutmelding. Ik heb in het begin zeker de fout gemaakt door te veel gezichten tegelijkertijd te willen laten herkennen in een te grote fotomap. En doordat het te lang duurde, dan maar afgesloten. Ik heb alle personen in de categorieën al eens verwijderd, ik heb het afbeeldingenbestand al eens van de pc gehaald en het programma eens opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik de nieuwste Microsoft Visual C++ al gedownload, maar niets helpt. Ik heb wel gezien dat de compatibiliteitsmodus van het programma maar Windows 8 is, en ik werk met Windows 10. Kan dat iets betekenen? Buiten de FaceID werkt alles zoals het moet. Ik werk met Photomanager 17. Bestaat er een modernere versie? Vriendelijke groeten. Pierre.

mi-bo schreef op 28.05.2020 om 16:42 uur

@Pierre-DePauw

Beste Pierre,

Dank voor Uw uitgebreide Feedback

MAGIX Photo manager de Luxe 17 is de laatste nieuwe versie en werkt perfect onder Windows 10.

Neen er is geen nieuwere versie

Met vriendelijke groet.

Michael