Foutmelding -6 bij opstarten

hilly-weidevander schreef op 27.01.2021 om 11:34 uur

Wss is de vraag al vaker gesteld, maar ik kan de goede antwoorden niet vinden helaas. Bij het opstarten krijg ik een foutmelding; misschien is de installatie-directory beschadigd. Melding -6 . Ik kan alleen op ok drukken waarna het programma zichzelf weer afsluit. Opnieuw installeren heeft niet geholpen. Ik had het programma een hele tijd niet gebruikt, en maak inmiddels gebruik van Windows10. Ik krijg graag de gouden tip hoe dit is op te lossen en ik weer van het programma gebruik kan maken. Ik gebruik Magix Video deluxe 16 Plus.

Alvast bedankt,

mvg. Hilly

Reacties

mi-bo schreef op 27.01.2021 om 12:06 uur

@hilly-weidevander

Beste Hilly,

om een goed en correct antwoord te mogen ontvangen.

Gaat de vraag over MVDL 16 van 2009

of

MVDL 2016 van 2015

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hilly-weidevander schreef op 27.01.2021 om 13:20 uur

Hallo Michael,

Het gaat om de versie van 2009.

Groet Hilly

mi-bo schreef op 27.01.2021 om 13:26 uur

@hilly-weidevander

Beste Hilly,

dit is een P2 versie en wordt niet meer ondersteund door MAGIX Werkte perfect tot Windows 7

Misschien is het overwegen waard om aan te kopen, en is Uw probleem opgelost.

En kunt U zonder problemen met Uw mooie hobby filmen en monteren verder gaan

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hilly-weidevander schreef op 05.02.2021 om 14:12 uur

Hallo Michael,

Ik heb je advies opgevolgd en het programma 2021 aangeschaft en inmiddels geinstalleerd. Echter bij het importeren van MP4 bestanden zie ik alleen zwart beeld, het geluid is wel goed. Waarschijnlijk mis ik een encoder? Ik heb al geprobeerd om het op te lossen, maar kom er helaas niet uit. Kun jij me verder helpen?

Alvast bedankt,

groet Hilly

Bol schreef op 05.02.2021 om 14:23 uur

@hilly-weidevander

Hallo Hilly,

Deze link is misschien voor u de oplossing. Klik hier

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hilly-weidevander schreef op 05.02.2021 om 14:32 uur

Ja, bedankt! Dat was de gouden tip !! Supersnel gereageerd, ik kan aan de slag!

Bol schreef op 05.02.2021 om 15:09 uur

@hilly-weidevander

Hallo Hilly,

Heel veel succes met het samenstellen van uw filmprojecten. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan op het forum voor en door Magix gebruikers. Mocht u een technische vraag hebben, waarop wij als forumleden geen antwoord hebben, dan kunt u deze altijd alsnog stellen aan Magix Support.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2021, 15:11, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-