foutmelding

Barend schreef op 26.04.2021 om 09:27 uur

Beste; help me a.u.b. met mijn al een tijd slepend probleem. Ik heb het programma video 2021 al verschillende keren opnieuw gedownload. Maar ik krijg het programma niet aan de praat. Hij geeft iedere keer deze foutmelding aan - fout in module " msvc120. DLL " ( laadadres : 0x00007 FF 9107B00005 " ACCES_VIOLATION " ) ik ben teneinde raad, het startbeeld is niet in verhouding en je kunt niets in toetsen dan schakelt hij het programma uit. wie kan me a.u.b. helpen, ik heb niet zo heel veel verstand van computers. A.u.b. wie kan dit probleem oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. ps. ik heb de video 2021 rechtstreeks bij Magix gekocht.

Reacties

Bol schreef op 26.04.2021 om 13:14 uur

@Barend

Hallo Bert,

Dit forum is een forum voor en door Magix Gebruikers, wat geheel losstaat van Magix Support.

Zie eens: https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/

Mocht dit voor u niet de oplossing zijn, neem dan contact op met Magix Support. [klik hier]

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.04.2021, 13:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-