Reacties

mi-bo schreef op 22.03.2021 om 14:23 uur

@peter-j7536

Beste Peter,

lees deze mededeling

https://www.magix.info/nl/forum/qnetworkreply--1269614/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 22.03.2021 om 14:30 uur

 

@peter-j7536

Beste Peter,

Een aanvulling op Uw schrijven "gisteren stond een nieuwe Download voor MVDL 2021 klaar"

de laatste nieuwe Patch waar U overschrijft is van 24.01.2021

https://www.magix.info/nl/forum/24-01-2021-vernieuwde-patch-voor-magix-pro-x-2021-versie--1268522/

Sc6

M.vr.gr

Michael

peter-j7536 schreef op 22.03.2021 om 14:35 uur

Zojuist de instructies vanuit het andere forum bericht gevolgd. De Updater verwijderd en de nieuwe zoals vermeldt in de link geïnstalleerd. Volgens mij is het probleem opgelost. Mijn dank voor de hulp..

Groet,

Peter

 

mi-bo schreef op 22.03.2021 om 14:52 uur

@peter-j7536

Beste Peter,

Fijn te lezen dat U snel bent geholpen,

De mededeling is een advies van MAGIX Support zal de door U aangegeven oplossing weer verwijderen.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX montage programma

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 22.03.2021 om 15:59 uur

@peter-j7536

Hallo Peter,

....Zojuist de instructies vanuit het andere forum bericht gevolgd.....

Ik vind het jammer, dat moderator @mi-bo uw oplossing, die u op het forum gezet schijnt te hebben, weer heeft verwijderd. Hiermee worden nu ander forumleden deze oplossing onthouden. Zou u deze alsnog op het forum terug kunnen zetten. Alvast bedankt👍.

Groet, Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2021, 16:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peter-j7536 schreef op 22.03.2021 om 16:45 uur

Hi Rob. het staat er nog hoor... Ik heb hetgeen gedaan dat in de link stond https://www.magix.info/nl/forum/qnetworkreply--1269614/

Groet, Peter

mi-bo schreef op 22.03.2021 om 17:04 uur

@peter-j7536

Beste Peter.

Het zit anders, U heeft op gegeven antwoord door mij( mi-bo )als oplossing aangevinkt.

Dit is door mij als moderator weer ontkoppeld gezien dit is een mededeling is gekregen vanuit Duitsland .(MAGIX Support) en dit gepubliceerd zodat de lezer,belang hebbende dan zelf zijn probleem kan oplossen als hij dit heeft gelezen.

Niet meer en niet minder.

Ik hoef daar geen oplossing pluim voor te hebben.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

 

 

 

 

Bol schreef op 22.03.2021 om 18:53 uur

@peter-j7536

Hallo Peter,

Bedankt👍 voor uw reactie.

....De mededeling is een advies van MAGIX Support zal de door U aangegeven oplossing weer verwijderen.....

De bovenstaande zin kan je op twee manieren interpreteren c.q. lezen. Vandaar, dat ik ook in mijn mijn gegeven antwoord het woord schijnt hebt geschreven. Maar goed, zoals ik het nu heb begrepen, is het oplossingsvinkje, dat is weggehaald van het correcte antwoord, het antwoord geweest.

Persoonlijk vind ik, als een forumlid een correct antwoord aanmerkt als oplossing dit geen Pluim is, zoals er in het bovenstaand antwoord wordt gesuggereerd, maar een aanduiding, dat er een probleem is opgelost en dat ander forumleden, die het lezen er wat aan kunnen hebben. Het maak niet uit van wie of waar het antwoord vandaan komt
Zie deze link: Wat Magix Duitsland bedoelt met het aanmerken dankjewel of oplossing?

Groet, Rob (moderator)

Ps. Ik heb nu maar uw laatste antwoord als oplossing aangemerkt, zonder u een pluim te geven

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2021, 19:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-