Foutmelding

ingrid-alain schreef op 13.08.2019 om 23:00 uur

Wanneer ik een tabel wil langer maken dan krijg ik een foutmeding...ernstige fout van Magix Web Designer Premium

javascript error: Methode "Obj4.onEndDragHandle" is verlopen

Wanneer ik de tabel verleng lijkt het in eerste instantie goed te gaan maar na een paar seconden krijg ik deze melding en wordt de verlenging verwijderd. Eerder had ik er geen problemen mee...wat zou de oorzaak en de oplossing kunnen zijn?

Reacties

mi-bo schreef op 13.08.2019 om 23:09 uur

@ingrid-alain

Beste.

Tabellen kunt U het beste met Exel maken en daarna importeren naar een pagina in MWD.

Sc6

Michael

ingrid-alain schreef op 13.08.2019 om 23:23 uur

Het is een tabel waar titels ingevoerd worden en waar ook naar pdf en video gelinkt moet kunnen worden. In eerste instantie deed de tabel waar ik mee bezig ben het wel maar nu krijg ik er problemen mee en dat is jammer na al het werk dat ik er al ingestoken heb...deze tabel moet ook steeds aangevuld worden ...

mi-bo schreef op 13.08.2019 om 23:32 uur

@ingrid-alain

Beste,

Dank voor de Feedback.

Wordt het tabel dan via een Widget gemaakt,en pdf files worden naar een aparte pagina gelinkt waar dan ook de video instaat .

Is dit correct.

Met vriendelijke groet.

Michael

ingrid-alain schreef op 13.08.2019 om 23:46 uur

Ik heb invoegen, tabel, en dan gaat hij naar de online content catalogus...Ik weet nu wel niet meer juist welke tabel ik juist gekozen heb om mee verder te doen...dit programma is nieuw voor mij en het is een hele ontdekkingstocht. Ik heb een website met Magix Maker deluxe maar wegens het vervallen van flash player genoodzaakt over te stappen...

 

ingrid-alain schreef op 14.08.2019 om 00:08 uur

In deze tabel worden van links naar rechts gegevens ingevuld: nr, naam dans, type dans, video. de naam van de dans wordt gelinkt aan een pdf en video wordt gelinkt naar de film in het online foto album...

 

mi-bo schreef op 14.08.2019 om 00:43 uur

@ingrid-alain

Beste,

de tabel zoals U laat zien in voorbeeld van 23,00 uur kan ik nergens vinden in MWD prem,

heeft U dit via Invoegen Label geëxporteerd naar een pagina.( er staan 12 opties ) welke heeft U dan gebruikt

Met vriendelijke groet

Michael

 

ingrid-alain schreef op 14.08.2019 om 01:06 uur

ik denk dat ik nr 9 gebruikt heb en dan naar mijn wensen aangepast. Ik kan er ook nog bijvertellen dat ik dit gedaan heb met web designer 16 en heb nadien geupdate naar premium...

mi-bo schreef op 14.08.2019 om 10:08 uur

@ingrid-alain

Beste,

Dank voor Uw Feedback,

Table 9 opgezocht door onderaan op het handje te klikken kan er meer pagina's worden aangemaakt, waarom U deze melding heeft gekregen Methode "Obj4.onEndDragHandle" kan ik niet verklaren, misschien was de pagina bevroren ( still ) en kan er niet meer verder gewerkt worden.

Icoon gemaakt zie rechts boven als hier normaal gesproken op wordt geklikt , gaat de juiste link naar MAGIX Online Album open

Sc6

Michael

ingrid-alain schreef op 14.08.2019 om 11:09 uur

Hoe de tabel werkt en hoe ik de links moet plaatsen lukt wel allemaal...het gaat hem om de foutmelding die maakt dat ik niet meer verder kan met het aanvullen en uitrekken van de tabel. Zou het kunnen dat er een fout in het programma is gekomen op de een of andere manier? Kan ik het programma eens opnieuw installeren zonder verlies van mijn reeds opgeslagen gegevens?

mi-bo schreef op 14.08.2019 om 11:41 uur

@ingrid-alain

Beste,

Dank voor Uw Feedback

(Kan ik het programma eens opnieuw installeren zonder verlies van mijn reeds opgeslagen gegevens?)

Uw gegevens ( mappen ) ( Webpagina )die op de Pc staan en het programma MWD hebben niets met elkaar te maken, als U het programma opnieuw installeer met alle download updates kan daarna weer de gemaakte map geopend worden en staan alle gegevens weer in het programma.

Het is best mogelijk dat er een maximum is van aantal regels ( Table ), dit kan ik U niet vertellen, want dan zal ik eerst 160 pagina met linken moeten maken.

Is Uw upgrade garantie niet verlopen, want dan werkt de Widget niet meer.( 365 dagen garantie )

dit is mogelijk (  Zou het kunnen dat er een fout in het programma is gekomen op de een of andere manier?).

Maar waarom maakt U niet zoals voorheen met Website maker apart Thema's

U heeft toch geen 160 filmpjes van 1 optreden, dan is het makkelijker te vinden en overzichtelijker.

Met vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 14.08.2019 om 13:37 uur

@ingrid-alain

Beste,

onder https://www.magix.info/nl/tutorials staan verschillende Tutorial over MWD

wat omschreven is map thema maken, is hier omschreven

https://www.magix.info/nl/tutorials/uitleg-hoe-een-submap-kan-worden-gemaakt--1205773/

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 18.08.2019 om 15:11 uur

@ingrid-alain

Beste,

Is Uw probleem inmiddels opgelost.

Met vriendelijke groet

Michael

ingrid-alain schreef op 18.08.2019 om 16:43 uur

Neen het probleem is nog niet opgelost. Ik weet niet wat er gebeurd...soms gaat het ff goed en dan ineens krijg ik weer die foutmelding. Intussen zit 1 van mijn tabellen helemaal vast kan die niet meer selecteren om te bewerken...rare dingen allemaal...

mi-bo schreef op 18.08.2019 om 16:54 uur

@ingrid-alain

Beste ,

Dank voor Uw Feedback,

wat 14.08.2019 om 13:37 uur is omschreven is dit geen optie, en dan submappen maken van de bijeen komsten.

Dit had U ook in MAGIX Website maker.

Ik ben bang dat 160 pagina's met Table maken met linken en PDF Files te veel is er kan best een max zijn.

Of met Exel gaan werken dat is oneindig

Met vriendelijke groet

Michael

ingrid-alain schreef op 18.08.2019 om 17:01 uur

In Websitemaker werkt het prima!

Met excel wil ik dat wel uittesten...maar weet niet hoe ik die op mijn website krijg en kan ik daar dan ook links in aanbrengen die bruikbaar zijn voor onze leden?

mi-bo schreef op 18.08.2019 om 17:18 uur

@ingrid-alain

Beste,

Het verschil tussen MAGIX Website Maker en MWD is

MWM gaat alles via de Cloud van MAGIX

MWD moet alles geupload worden vanaf Uw Pc.

Excel is met Ctrl+ C en Ctrl + V vanuit office naar MWD te transporteren.

moeten de linken gaan naar MOA gaan en de Pdf Files waar komen die vandaan

Met vriendelijke groet

Michael

ingrid-alain schreef op 18.08.2019 om 17:32 uur

Die pdf's staan op mijn pc en de links voor de video's die gaan naar het online album...

mi-bo schreef op 18.08.2019 om 18:33 uur

@ingrid-alain

Beste,

Dank voor Uw Feedback.

Een voorbeeld gemaakt in http://www.mi-bo.nl onder country.

enkele kleine fragmenten op MOA gezet,

het is een bestand gemaakt in Excel met symbool een link gemaakt ( heeft wel niets net country te maken maar) een idee.

dit voorbeeld blijft enkele dagen op de Website staan, alleen maar bedoeld voor Info.en word daarna weer verwijderd

Sc6

Michael

 

 

ingrid-alain schreef op 18.08.2019 om 18:36 uur

Ik heb een excel lijst op een pagina gezet...Ziet er niet mooi uit...maar kan mijn tekst ook niet bewerken of linken plaatsen in de tekst...is dus ook niet echt de oplossing denk ik...

mi-bo schreef op 18.08.2019 om 18:54 uur

@ingrid-alain

Beste.

Dank voor Uw Feedback.

Maar heeft het dan wel gewerkt met zoals Uw eerste oproep was via Table PDF en link gemaakt en gepubliceerd op de website.

want dit heeft U niet laten zien, of is het nog steeds in opbouw de Website onder MWD.

Als er eenmaal is besloten om met de zelfde domeinnaam via FTP verder te gaan met MWD is MWM niet meer te openen

Sc6

Michael

ingrid-alain schreef op 18.08.2019 om 19:10 uur

Heb net jouw pagina bekeken. Heb dan ook gemerkt dat de excel lijst maar 1 link kan hebben naar het album. Bij mijn lijst is het de bedoeling dat elke dans apart naar het juiste filmpje wordt gelinkt. Maar heb er toch iets van bijgeleerd wat ik misschien nog zal kunnen gebruiken later.

ingrid-alain schreef op 18.08.2019 om 19:18 uur

Het is zo dat ik deze website maak om de vorige te vervangen omdat deze niet op kleine schermen kan bekeken worden en omdat flashplayer eind volgend jaar stopt met werken. Hij moet dan ook perfect werken vooraleer ik hem online plaats...met onze nieuwe domeinnaam. Wil ook dat hij kwa indeling niet te verschillend is van de huidige omdat onze leden deze nu gewend zijn...

mi-bo schreef op 18.08.2019 om 20:04 uur

@ingrid-alain

Beste,

Dank voor Uw Feedback.

Als U een map heeft gemaakt met een onderdeel is dit te verdelen met submappen en die zijn dan ook weer te verdelen.

En als er dan in de submappen Table worden gemaakt, kan het met kleinere oplagen worden opgeslagen en gepubliceerd.

" De Website met voorbeeld voor U met uitleg weer verwijderd,na reactie dat U er weinig mee kon"

Het was snel in elkaar gezet om te laten zien wat ik bedoelde

Sc6

Michael