Reacties

mi-bo schreef op 18.03.2021 om 16:10 uur

@rensij

Beste Rensij,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Bij wie heeft U een Webhosting,

heet de eerste Pagina nog steeds index,

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bert-Coenraad schreef op 03.05.2021 om 23:32 uur

Ik heb hetzelfde probleem als Rensij. De webhosting heb ik bij jullie en de eerste pagina begint met index. Maar ondanks dit alles geeft hij steeds aan: FTP-fout Failed initialization.

 

BeRo schreef op 04.05.2021 om 08:36 uur

Het FTP probleem kan vele oorzaken hebben.
Magix heeft hier een goed begrijpelijke gids gepubliceerd (klik). Misschien helpt het om je problemen op te lossen..

Veel geluk. 👍

 

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Bert-Coenraad schreef op 09.05.2021 om 21:34 uur

Ik heb enkele suggesties uit de gids uitgeprobeerd, maar niets helpt. Hij geeft steeds aan: Fout van Webdesigner Premium. FTP-fout Failed Initialization Wat moet ik nu doen. Heb onlangs mijn bedrag over het hosten bij jullie overgemaakt.

BeRo schreef op 09.05.2021 om 23:45 uur

@Bert-Coenraad

[...] Wat moet ik nu doen. [...]

We kunnen je hier in het gebruikersforum waarschijnlijk niet helpen.
Je hebt geen andere keuze dan contact op te nemen met Magix support (klik)...

Beschrijf je probleem zo gedetailleerd mogelijk aan de support. Ik ben er zeker van dat je dan geholpen kan worden.

veel succes.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓