foutjes in versie 30.0.4.44

martin-vanleeuwen schreef op 14.12.2021 om 19:20 uur

Ben ik de enige die dit heeft?

Ik kan de tijdweergave van een track/project niet meer weergeven (met rechtermuisknop) in "resterende tijd weergeven"

en ook als je net een project hebt gesaved is ie bij een een volgende opstart niet te vinden onder "eigen projecten"

Een hoop bugs opgelost maar weer nieuwe gecreëerd.. vervelend!

Reacties

mi-bo schreef op 14.12.2021 om 21:22 uur

@martin-vanleeuwen

Beste Martin,

Na update van 951 Mb, en dat er een geheel nieuwe versie is geinstalleerd, zijn er wat veranderingen

Wat bedoelt U precies met track/ project is dit niet hier te vinden

En dan wat het saven betreft is hier te vinden ,onder eigen projecten in de start pagina

en onder bestand

Misschien niet goed en volledig geinstalleerd

Sc6

Blijf gezond.

Fijne feestdagen en een bruisend 2022 met veel montage plezier met het mooie MMM product

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.12.2021 om 23:17 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

....Ik kan de tijdweergave van een track/project niet meer weergeven (met rechtermuisknop) in "resterende tijd weergeven".....

Dit is waarschijnlijk een Bug in MMM versie 30.0.4.44

In MMM versie 30.0.3.39 is het mogelijk om de Resterende tijd weergeven aan te vinken.

In MMM versie 30.0.4.44 is het aanvinken niet meer mogelijk.

U zou dit kunnen melden bij Magix Support. Hoe neem ik contact op met de technische support?

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 14.12.2021 om 23:38 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

...Als je net een project hebt gesaved is ie bij een een volgende opstart niet te vinden onder "eigen projecten"...

Het klopt, dat u de opgeslagen projecten, dat u hebt weg gesaved niet onder Eigen projecten terugvindt. Dit is ook bij mij het geval. Ik heb twee projecten (rob33.mmm en rob.mmm) weg gesaved!! Deze zijn ook niet onder Eigen projecten terug te vinden. Wel onder c:\programmaData\Magix\Music Maker\30\_Demos

Ik vermoed, dat dit ook een Bug is???

Met vriendelijke groet, Rob

Aanvulling 14-12-2021 om 23:50uur

Als ik het MMM afsluit en weer opstart, dan vind ik mijn projecten wel onder Eigen Projecten terug.

Laatst gewijzigd door Bol op 14.12.2021, 23:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-vanleeuwen schreef op 15.12.2021 om 09:26 uur

Bedankt!, ja dat terugvinden van eigen projecten na afsluiten en weer opstarten doet ie de ene x wel en de andere keer niet... willekeu dus helaas... raar.

mi-bo schreef op 15.12.2021 om 09:39 uur

@martin-vanleeuwen

Beste Martin.

Dank voor Uw Feedback.

Fijn te lezen dat het nu bij U wel werkt

Sc6

Blijf gezond.

Fijne feestdagen en een bruisend 2022 met veel montage plezier met het mooie MMM product

M.vr.gr

Michael

martin-vanleeuwen schreef op 15.12.2021 om 09:41 uur

Nou t werkt dus nog niet echt.. maar is inmiddels als bug gemeld aan Magix

Fijne feestdagen en een goed 2022

Bol schreef op 15.12.2021 om 09:52 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling, dat u e.a. gemeld hebt bij Magix Support. Bij mij werkt MMM versie 30.0.4.44 ook niet vlekkeloos. Laat het ons weten wat Magix Support u als antwoorden geeft.

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.12.2021, 10:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-