Reacties

Bol schreef op 16.10.2023 om 11:08 uur

@Wim-Akkermans

Hallo Wim,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

Heeft u problemen met VDL15 uit 2009 of VDL2015 uit 2014?

Zie eerst eens deze link: Oplossing van de fout "-24 (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Wim-Akkermans schreef op 16.10.2023 om 14:24 uur

Ja met VDL2015 uit 2014.

Wim-Akkermans schreef op 16.10.2023 om 14:33 uur

Ik zie dat ik mijn oude e- mail moet ingeven waarmee ik de registratie gedaan heb, maar dat is een tijdje geleden en dat weet ik niet meer.

Bol schreef op 16.10.2023 om 14:46 uur

@Wim-Akkermans

Hallo Wim,

Wij als moderators kunnen niet bij uw persoonlijke gegevens. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net Vermeld hier het P-serienummer en het emailadres van nu in. Zij kunnen dan:

  1. Het P-serienummer vrijgeven, zodat u deze weer onder dit accountnaam kan registreren en activeren
  2. Zij kunnen voor uw oude emailadres wijzigen in het huidige emailadres.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2023, 18:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Wim-Akkermans schreef op 16.10.2023 om 14:49 uur

Ok bedankt, ga ik doen. Wim

Bol schreef op 16.10.2023 om 19:01 uur

@Wim-Akkermans

Hallo Wim,

Laat het ons weten wat Magix Support u als oplossing hebt gegeven.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.10.2023, 19:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WIMAK schreef op 20.10.2023 om 14:40 uur

Hallo Rob,

Ik heb diverse malen op moeten geven wat er aan de hand was, dan weer moest ik weer wat anders aangeven, uiteindelijk kon ik mijn password via een link vernieuwen.

Dat is gelukt, ik was al even niet meer actief met videobewerking nu heb ik het weer opgepakt en nu heb ik het volgende probleem:

Ik moet weer een nieuwe activeringscode voor MPEG-2 aanvragen (ik denk ook dat ik de activeringscode van MPEG-3 en MPEG-4 nodig zal hebben)

Aangezien ik geen internet op deze computer wil, i.v.m. videobewerking, moet ik steeds al die nummers overnemen.

Is daar een andere methode voor.

M.vr.gr. Wim

WIMAK schreef op 20.10.2023 om 14:56 uur

De MPEG-2 Activeringscode heb ik gekregen en ingevoerd, maar nu is het story board niet kompleet. De tracks zijn niet aanwezig.

Weet jij nog een oplossing?

Mvrgr

Wim

Bol schreef op 20.10.2023 om 15:57 uur

@Wim-Akkermans

Hallo Wim,

....Aangezien ik geen internet op deze computer wil, i.v.m. videobewerking, moet ik steeds al die nummers overnemen....

Om de codecs MPEG-2 en MPEG-4 te kunnen activeren moet uw er een internetaansluiting openstaan. Daarbij komt nog dat Magix Duitsland om de 30 dagen controleert of u nog met een legale versie werkt. Wanneer deze controle niet mogelijk is, dan kunt u VDL2015 niet meer optimaal gebruiken.

Groet, 

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2023, 17:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.10.2023 om 16:04 uur

@Wim-Akkermans

Hallo Wim,

VDL2015 heb ik niet op mijn PC staan, maar heeft u wel via Hulp / online actualiseren... en Extra Inhoud installeren... gedaan.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)
 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.10.2023 om 16:49 uur

@Wim-Akkermans

Hallo Wim,

Op een van mijn andere computers heb ik VDL2015 wel staan. U hebt om VDL2015 in zijn geheel te installeren toch echt een internetverbinding nodig. Zie afbeelding.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2023, 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-