foutcode -24

spitsmuis1951 schreef op 29.07.2011 om 14:47 uur

ik wou mijn opgenomen film in MPEG2 opslaan doch kreeg de melding dat ik eerst moet registreren dat deed ik,

kreeg de vermelding dat de productcode niet correct is niettegenstaande ik het programma reeds vele malen heb gebruikt.

Ook het inloggen bij U is een groot probleem krijg altijd de melding dat er iets verkeerd is niettegenstaande ik

alles drie keer controlleer.Gaarne info

Reacties

denisevanachter schreef op 29.07.2011 om 15:11 uur

Ik heb juist hetzelfde probleem. Ik krijg altijd maar code -24

Ik ben ten einde raad met dit Magic programma. Ik was er zo enthousiast over maar ten eerste vond ik de dure cursus in Eindhove één grote flop en ten tweede krijg ik alsmaar de melding dat ik moet registreren alvorens te branden.

Ik ben geregistreerd, ik heb een aangekocht programma met faktuur, niemand anders heeft het gebruikt. Ik blijf de foutmelding krijgen. Is er nu niemand die hier iets kan aan verhelpen.

MAGIC ACADEMY .... WAARVOOR DIENT DAT EIGENLIJK???????????????????????????????????????

Nogmaals een echt diepe putervaring is voor mij heel de MAGIC ! Ik blijf echter hopen op hulp.

Denise

Polders schreef op 29.07.2011 om 17:49 uur

Beste Spitsmuis, dit is een forum waar gebruikers van Magix programma's elkaar helpen.

De suggestie is om rechtstreeks contact op te nemen met Magix Customer Support (klantenservice): 0031 (0)35 5286202 te bereiken van maandag tot en vrijdag van 10:00u tot 17:00u.

Leg daar uw situatie voor en de ervaring leert dat u goed wordt geholpen.

Veel succes