Kan nog steeds niet dvd branden, fotostory 15, blijf foute code 10 krijgen bij windows 10. heb alles al opnieuw geinstalleerd. en ook naar ander oplossingen gekeken en geprobeerd, maar niets helpt.... tot nu toe. Wie help mij uit de brand ! Gr.jos
Hoi Rob bedoel je Administrator ? dat heb ik gedaan , maar er gebeurt niets.
Voormalige gebruiker
schreef op 05.11.2016 om 21:33 uur
Hallo Jos,
Nee, dit is wat er beschreven staat.
Ik krijg de melding foutcode -10 wat moet ik doen?
Wanneer u de melding "Foutcode -10" krijgt, is het noodzakelijk om het betreffende defecte "installation.ini" bestand te verwijderen.
Om dit te doen moet eerst de map ProgramData binnen Windows Verkenner zichtbaar worden gemaakt.
Wanneer deze verborgen map binnen Windows Verkenner nog niet zichtbaar is onder C:\ProgramData, gaat u als volgt te werk.
----
- Ga in Windows 7 naar het Windows Configuratiescherm, tik daar rechtsboven in het Zoekveld in: "mapopties", en klik nu op het gevonden item Mapopties.
Of ga naar Windows Zoeken (Windows-toets + S) en tik daar direct in "mapopties" , of "Opties voor Verkenner" (Windows 10), en start deze dan.
- In het venster Mapopties gaat u naar het tabblad "Weergave".
- Hier haalt u een vinkje weg bij "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen). Bevestig deze vraag met Ja.
- Tevens zet u een rondje bij "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven".
- Klik nu onderaan op Ok, en sluit Windows Verkenner wanneer deze nog op stond.
- Start nu opnieuw Windows Verkenner; nu zult u ook de "verborgen mappen en bestanden" kunnen zien (in iets lichtere kleur weergegeven).
----
Wanneer de map nu wel zichtbaar is, gaat u als volgt te werk. Ga met Windows Verkenner naar de map C:\ProgramData\MAGIX. U ziet dan de map staan van het programma wat deze foutcode veroorzaakt. U gaat dan in die map, en daar vindt u het bestand "installation.ini"; dit verwijdert u nu.
Hierna moet het betreffende programma opnieuw geinstalleerd worden; u kiest dan bij de installatie voor Repareren of Herstellen.
Hoi Rob, ik heb het verhaal van verwijder Intallation.ini gelezen en geprobeerd maar lukte mij niet. Dit is voor mij iets te ingewikkeld. Ik hoopte dat jij of iemand een makkelijker oplossing heeft. Jos
Voormalige gebruiker
schreef op 05.11.2016 om 21:42 uur
Hallo Jos,
Ik probeer je te begeleiden.
1. je werkt onder Windows 10
2. zet een vinkje bij verborgen items
3. ga naar: C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory_2015_Deluxe
4. verwijder "installation.ini
5. Hierna moet het betreffende fotostory 2015 opnieuw geinstalleerd worden; u kiest dan bij de installatie voor Herstellen.
Ik zat nog steeds te zoeken op internet naar mijn probleem. Toen kwam ik een Youtube filmpje tegen over het activeren. Dit werd uitgelegd, van ga naar HULP in het scherm etc etc etc. kwam dus bij Magix terecht en werd gemeld dat er een update was, deze geinstalleerd en zowaar hij doet het. Ben er blij mee. nog bedankt voor het meedenken. fijne dag . Groet Jos
Voormalige gebruiker
schreef op 06.11.2016 om 14:01 uur