fout melding code 24

g.a.-goelema schreef op 14.12.2016 om 12:22 uur

Sinds maandag jl.start mijn Foto's op dvd 2013 de luxe niet meer. Aangeschaft in oktober 2012 .Mijn oorspronkelijke email adres weet ik niet meer en op een nieuw ingevoerde emailadres reageerd het systeem met:serienr en email corresponderen niet.Als ik klanten service bel komt er een robotstem die je naar internet verwijst.Zit je op internet, loop je steeds tegen een blokkade van een voucher nr.aan.Voucher tegen betaling a € 13.90 om een vraag te stellen? Wie heeft een idee hoe ik weer lekker aan mijn vakantie foto's kan werken?

Groet G.Goelema

Reacties

RiViS schreef op 14.12.2016 om 14:16 uur

Hallo G.A.,

Foutcode 24 betekent inderdaad dat je probeert te activeren met een ander e-mail adres dan waaronder het programma geregistreerd is. Als je echt je oude email adres niet meer weet, dan kun je via Magix Support de zaak nog redden als je het serienummer van je programma kent. Als je dat ook niet weet, wordt het een moeilijk verhaal.

Enig idee waarom het programma niet meer opstart? Is er iets verandert in je pc, bv ben je overgegaan naar Windows 10? Laat het hier even weten.

groet,

Rijk

 

g.a.-goelema schreef op 14.12.2016 om 22:17 uur

Hallo Rijk,bedankt voor je reactie.Heb al weer geruime tijd Windows 10 , maar daar geen problemen mee gehad.Vorige week nog met sucses een presentatie gemaakt en gebrand.Er staan nu 2 in de maak , moet er alleen nog muziek aan toevoegen.Ik heb idd het serie nr. wel maar het oude email adres niet en zoals ik al aanhaalde , het is heel lastig met de telefoon kontakt te krijgen maar zal tijdens kantooruren nog weer proberen.

Groet Gert Goelema