fout melding

daniel-degreef schreef op 09.12.2020 om 16:24 uur

Wanneer ik een klip wil verlengen en mijn cursor op het einde van de clip zet krijg ik zo twee lijntjes zoals normaal en wanneer ik dan de clip wil uitrekken blokkeert het programma met deze foutmelding zie foto

programma sluiten werkt ook niet en ik moet afsluiten met taakbeheer

opstarten gaat goed en de film wordt hersteld

wat kan ik nakijken

mvg

daniel

Reacties

mi-bo schreef op 09.12.2020 om 16:30 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel

Uw MP4 Kerstclip heeft een bepaalde lengte dit kunt U nooit verlengen, is dit een Foto dan is er geen enkel probleem

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 09.12.2020 om 22:12 uur

@daniel-degreef

Hallo Daniel,

Uw foutmelding hebt niets met het uittrekken / verlengen van uw clip te maken. Want als dat zo zou zijn, dan zou ik continu vast lopers hebben. Zo te zien werkt u uw E:\ schijf. Het kan zijn, dat er een tijdelijke fout is opgetreden. Als dit bij u de eerste keer is, zou ik me maar geen zorgen maken. Meestal herstel Pro X dit soort foutmelding weer vanzelf bij het opnieuw opstarten van het programma.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 09.12.2020, 22:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 10.12.2020 om 11:57 uur

Hallo Bol,

Bedankt voor de hulp, het is niet de eerste keer dat dit gebeurd in deze montage waarmee ik bezig ben al verscheidene keren, gelukkig hersteld Pro X zich steeds.
Het rare is dat ik er geen lijn kan in trekken het gebeurd steeds onverwachts, en wanneer de foutmelding komt kan ik niet klikken op programma afsluiten en sluit ik dan af via taakbeheer misschien niet de beste methode maar zo gaat het.

groeten,

Daniel

Bol schreef op 10.12.2020 om 13:56 uur

Hallo Daniel,

Verwijderd eens het video_pro_x.ini bestand. Het kan zijn, dat dit bestand corrupt is geworden. Als u dit INI bestand verwijdert, dan worden alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, incl. uw persoonlijke instellingen. Dit INI bestand wordt weer automatisch aangemaakt bij het opnieuw opstarten van Pro X. Er worden geen projectbestanden verwijderd.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 16.12.2020 om 17:48 uur

Hallo Bol,
ik heb dit .ini bestand verwijderd en het probleem deed zich niet meer voor, bedankt

maar nu zie ik het opstart scherm niet meer bij het opstarten en blijft de installatie manager steeds vragen om bijkomende effecten te downloaden maar ik heb die al allemaal.

Mvg.

Daniel

Bol schreef op 16.12.2020 om 17:57 uur

@daniel-degreef

Hallo Daniel,

Uw installatie manager probleem is op te lossen. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/terugkerende-installationmanager-menu--1258291/

Groet, Rob

PS. Volgens mij, is hiermee ook gelijktijdig uw opstartschermprobleem opgelost.

Laatst gewijzigd door Bol op 16.12.2020, 18:03, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 16.12.2020 om 18:13 uur

Hallo Bol,

bedankt alles werkt.
groeten.
Daniel

Bol schreef op 16.12.2020 om 18:15 uur

Hallo Daniel,

Het doet mij deugd, dat alles weer werkt. Succes πŸ‘πŸ‘πŸ‘Β met het samenstellen van uw films en Keep it Safe.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-