fout in module"MSVCR120.dll,

gilbertdejonghe schreef op 09.11.2020 om 11:04 uur

bij opstarten van video Pro X 12 krijg ik een foutmelding: fout in module"MSVCR120.dll"(laadadres:0x00007FF993980000)

op adres0x00007FF9939BC3F9(uitzondering0x0000005"ACCESS_VIOLATION")

reeds programma volledig verwijderd en terug geïnstalleerd maar hetzelfde resultaat

Desktop-V65U0CQ/ processor intel(R)core(TM) i5820K CPU/ ram-geheugen 32.0GB/ 64-bits/windows 10

Reacties

Bol schreef op 09.11.2020 om 11:11 uur

@gilbertdejonghe

Hallo Gilbert,

zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gilbertdejonghe schreef op 09.11.2020 om 11:59 uur

heb deze bestanden gedownload maar ze werden geblokkeerd als schadelijk en kan ze ook niet openen

Bol schreef op 09.11.2020 om 12:22 uur

Hallo Gilbert,

Wat voor virusscanner gebruikt u?

Groet Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.11.2020 om 12:35 uur

Hallo Gilbert,

De bestanden worden worden bij mij ook geblokkeerd als schadelijk.

Ik heb deze in het verleden ook gebruikt en toen kreeg geen deze melding niet. Misschien kunt de benodigde Microsoft Visual C++" pakketten bij Microsoft zelf downloaden. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

Groet,

Rob

aanvulling: 09-11-2020 om 12:47uur

Ik heb dit zojuist gemeld aan Magix Support, zodra ik een antwoord terug heb, zal ik dit aan u melden.

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2020, 12:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gilbertdejonghe schreef op 09.11.2020 om 14:02 uur

intussen de visual C++ terug gedownload via het pad dat je me hebt doorgegeven maar ik krijg terug de foutmelding zoals voorheen, enkel nu met enige andere letter-cijfer combinatie.

mi-bo schreef op 09.11.2020 om 14:08 uur

@gilbertdejonghe

Beste Gilbert.

Even de Topic gevolgd.

Ik kwam deze link tegen, misschien staat hier de oplossing

https://windowstechies.com/-/nl/filename/?t=62&k=msvcr120%20dll&m=b&u=&c=68472983839&file=msvcr120%20dll&gclid=EAIaIQobChMIyvfbpMP17AIVTOJ3Ch3bcQG6EAAYASAAEgJONPD_BwE

M.vr.gr

Michael/ Forum moderator

Bol schreef op 09.11.2020 om 14:21 uur

Hallo Gilbert,

Mijn advies, als moderator, wacht rustig het antwoord van Magix Support af.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2020, 14:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.11.2020 om 14:39 uur

Hallo Gilbert,

Is uw Windows 10 wel up-to-date? Normaal update Windows 10 deze vanzelf. Kijk even of uw Windows 10 geheel is bijgewerkt.

Deze Microsoft Visual C+++ staan op mijn PC geinstalleerd.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2020, 14:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.11.2020 om 18:38 uur

Hallo Gilbert,

De bestanden worden worden bij mij ook geblokkeerd als schadelijk.

Ik heb deze in het verleden ook gebruikt en toen kreeg geen deze melding niet. Misschien kunt de benodigde Microsoft Visual C++" pakketten bij Microsoft zelf downloaden. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

Groet,

Rob

aanvulling: 09-11-2020 om 12:47uur

Ik heb dit zojuist gemeld aan Magix Support, zodra ik een antwoord terug heb, zal ik dit aan u melden.

Hallo Gilbert,

Vandaag, kreeg ik het volgend antwoord van Magix Support en vragen ons hierin om geduld.

Groet, Rob (moderator / forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gilbertdejonghe schreef op 21.11.2020 om 19:40 uur

Dat schijnt een groot probleem te zijn. Zelf heb ik nog eens in het forum gekeken en vond een bericht van "wama 4040" op datum van 28-6-2020 met schijnbaar hetzelfde probleem, dat opgelost werd.

Ook hetzelfde als deze persoon heb ik uitgevoerd (hopelijk goed) maar zonder resultaat.

Wacht dus nog maar wat af..

groetjes

Gilbert

Bol schreef op 21.11.2020 om 20:34 uur

Hallo Gilbert,

Of het een groot probleem is, daar kan ik geen uitspraak overdoen. Ik heb Wama4040 als advies gegeven om Pro X12 te deinstalleren en weer opnieuw te installeren. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-video-pro-x--453/ . Echter hij heeft niet de gebruikelijk routine van Magix Support gevolgd, maar Pro X12 met Revo Uninstaller verwijderd en daarna ook nog alle mappen in ProgramData verwijderd. Bij hem is / was hiermee zijn probleem opgelost. U schrijft dat u dezelfde procedure hebt gevolgd als Wama4040, maar helaas bij u is / was dit niet de juiste oplossing. Waarom niet, ik moet hier helaas het antwoord op schuldig blijven. Zelf heb ik ooit op advies van Magix Support, bij een gelijksoortig probleem de benodigde Microsoft Visual C++ pakketten bij Magix gedownload en mijn probleem was hier ook mee opgelost.

U zou Pro X12 nog eens kunnen verwijderen zoals Magix Support aangeeft. https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-video-pro-x--453/

Daarna met CCleaner uw register opschonen en uw PC opnieuw op te starten en dan Pro X12 weer opnieuw te installeren.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gilbertdejonghe schreef op 22.11.2020 om 20:07 uur

Dag Rob, voor de zoveelste maal moet ik je teleurstellen.

Alles uitgevoerd zoals vermeld, maar de fout blijft dezelfde.

groetjes

Gilbert

mi-bo schreef op 22.11.2020 om 20:24 uur

@gilbertdejonghe

Beste Gilbert,

Gezien er geen oplossing komt van MAGIX Support.

Heeft U deze link nog bekeken :

https://windowstechies.com/-/nl/filename/?t=62&k=msvcr120%20dll&m=b&u=&c=68472983839&file=msvcr120%20dll&gclid=EAIaIQobChMIyvfbpMP17AIVTOJ3Ch3bcQG6EAAYASAAEgJONPD_BwE

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 22.11.2020 om 20:39 uur

Hallo Gibert,

Zie mijn eerder gegeven antwoord, waarin Magix mij om geduld vraagt. Ik raad u sterk af om de bovenstaand advies uit te voeren. Maar het is aan u of u het risico wilt nemen. Zelf heb AIO runtimes toch even gedownload. Norton Internet security heeft geen virussen gevonden.

Groet, Rob

Aanvulling 22-11-2020 om 21:02uur

Laatst gewijzigd door Bol op 22.11.2020, 21:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gilbertdejonghe schreef op 23.11.2020 om 11:15 uur

Hallo, ik moest vroeger al vermeld hebben dat ik een hekel heb aan programmatjes die je hoop geven totdat ze moeten werken, of je moet er een hoop geld voor neertellen , zonder dat je weet of het wel afdoende is.

Anders vind ik het erg dat een opvolging door Magix support zo lang aansleept, waar ik gedurende jaren hoog mee opliep is stilletjes aan het afzakken.

Als enige in mijn filmclub die Magix gebruik, waar andere Edius prefereren, en ik voet bij stuk hield dat mijn programma niet moest onderdoen, moet ik nu na 14 dagen zonder te kunnen ermee werken, het onderspit delven.

Droevige groeten

Gilbert

 

Bol schreef op 23.11.2020 om 11:27 uur

Hallo Gilbert,

Als moderator begrijp ik maar al te goed uw frustratie, maar helaas ik kan u niet verder helpen. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Hebt u al eens zelf contact opgenomen met Magix Support? Als u dat nog niet gedaan hebt, zou ik u adviseren omdat alsnog te doen via: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2020, 11:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.pieters1 schreef op 28.04.2021 om 10:58 uur

Ter kennisgeving. De melding dat er een probleem is met "MSVCR120.dll" kreeg ik voor het eerst, nadat ik een programma heb geïnstalleerd, om het ram geheugen te optimaliseren tijdens het werken. Wellicht bij u een overeenkomstige aanleiding? groetjes,

gilbertdejonghe schreef op 28.04.2021 om 19:34 uur

Niet bij mij, denk eerder na update Windows. Toch bedankt. groeten