Reacties

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 11:37 uur

@daniel-degreef

Beste daniel,

Wat U precies heeft gedaan, kan vanuit hier niet worden bekeken.

Na dat U de melding heeft afgesloten, en het programma opnieuw heeft opgestart, kreeg U daarna weer de zelfde melding.

Sc6,

M.vr.gr

Michael

daniel-degreef schreef op 11.06.2020 om 11:42 uur

ja drie maal geprobeerd met hetzelfde resultaat

mvg

daniel

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 12:24 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel,

Gezien het een geheel nieuwe installatie is,ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

mijn programma zoek

dan

uncheck dan is het niet meer geactiveerd op Uw Pc,

en kan via magix.com ,

video ProX nieuw de test versie worden geupload en bij uitpakken met Uw email adres en serienummer het pakket weer worden geactiveerd.

Met dit schrijven ben ik er van uitgegaan dat Uw 365 dagen upgrade van versie MAGIX video ProX nog niet is verlopen

M.vr.gr

Michael

daniel-degreef schreef op 11.06.2020 om 14:58 uur

spijtig maar heeft niet geholpen

bij de installatie bleef de installatie pauzeren
ik heb dan maar het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd

en nu krijg ik een andere fout melding

deze

moet ik misschien contact opnemen met magix zelf

mvg en alvast bedankt om mee te zoeken
Daniel

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 15:14 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel,

Dank voor Uw Feedback.

Het lijkt mij ook het beste om contact op te nemen met MAGIX Support,

ga naar deze link

https://support2.magix.com/customer/nl/request

hier inloggen en dan vraag stellen aan magix support

groetjes

Michael

Bol schreef op 11.06.2020 om 15:14 uur

Hallo Daniel,

Ik heb het vermoeden, dat bij u een van de "Microsoft Visual C++" beschadigd is geraakt. Om dit te kunnen herstellen zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 11.06.2020 om 16:21 uur

Hallo Bol
ik heb u voorstel uitgevoerd zonder succes

ik stuur een mail naar magix

mvg en bedankt om mee te zoeken
Daniel

Bol schreef op 11.06.2020 om 16:32 uur

Hallo Daniel,

Hebt u daarna ook alles, wat betrekking hebt op Pro X verwijderd en daarna Pro X12 opnieuw geïnstalleerd?

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-video-pro-x--453/

Pro X12 staat hier nog niet bij omdat deze net uit is en deze support nog niet is bij gewerkt.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 11.06.2020 om 17:21 uur

Hallo bol
alles nauwgezet gedaan zoals u beschrijft,

maar het heeft niet geholpen terug die zelfde fout😡😡😡
mail naar Magix is vertrokken
mvg
daniel

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 17:49 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel.

Een vraagje,wilt U zo vriendelijk zijn als U van MAGIX Support een positief antwoord heeft gekregen om dit als oplossing op het Forum te zetten.

Dan kan in de toekomst een magix gebruiker(die misschien ook dit probleem heeft ) hier dankbaar gebruik van maken.

M.vr.Gr.

Michael

daniel-degreef schreef op 11.06.2020 om 17:57 uur

ok doe ik

mvg

Daniel

Bol schreef op 11.06.2020 om 18:01 uur

Hallo Daniel,

Het is jammer, dat de door ons als forumleden aangereikte oplossingen, voor u niet tot de juiste oplossing hebt geleid. Maar goed, ik ben ook zeer benieuwd hoe Magix Support uw probleem zal oplossen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.06.2020, 18:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

daniel-degreef schreef op 18.06.2020 om 17:17 uur

Hallo Bol,
Probleem is opgelost

Magix heeft mij dezelfde oplossingen gegeven zoals jullie in dit forum,

echter ook zonder resultaat natuurlijk, aangezien dat zij geen verdere oplossingen konden geven gaven zij mij de raad om contakt op te nemen met Microsoft omdat zij vermoeden dat het probleem bij windows lag,

maar begin maar je moet je probleem uitleggen aan een robot !!!!!!!
ik heb dan maar besloten om een windows herstel te doen met behoud van mijn bestanden, dat is wel zeer ingrijpend maar was de enige mogelijkheid.

ik heb nu magix Pro X12 terug geinstalleerd en werkt perfect

ik heb nog een vraag, in de reclame dat magix maakt voor de versie 12

zou daar het stabiliserings programma  proDAD Mercalli V5 Suite bijzitten

maar ik zie dat nergens staan !!!!!

mvg
daniel

mi-bo schreef op 18.06.2020 om 17:37 uur

@daniel-degreef

Beste Daniel,

Dank voor Uw uitgebreide Feedback, en goed te lezen dat het nu wel werkt

Als U gebruik heeft gemaakt van de upgrade van € 169,00 dan kunt U de juiste volgorde tot installeren hier vinden

https://www.magix.info/nl/tutorials/een-andere-manier-van-installeren-extra-pakketten-magix-videopro-x12--1247982/

M.vr

gr.

Michael

Bol schreef op 18.06.2020 om 18:19 uur

Hallo Daniel,

De oplossing, die Magix Support en wij als forumleden u hebben gegeven, duidde inderdaad op een Windows probleem. Normaal zou het op deze manier opgelost zijn, maar uw probleem ligt / lag dieper. Fijn om te lezen, dat u uw probleem heb opgelost door een Windows herstel te doen.

Wanneer u Pro X12 hebt geüdatet via uw updateservice, dan is Mercalli 5 Suite en NewBlue filter 5 ultimate er niet bij inbegrepen. Bij een upgrade ad € 169,00 staat er in de aankoopmail hoe te handelen.

Heel veel succes met het maken van uw projecten.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-