Het is jammer, dat de door ons als forumleden aangereikte oplossingen, voor u niet tot de juiste oplossing hebt geleid. Maar goed, ik ben ook zeer benieuwd hoe Magix Support uw probleem zal oplossen.
Magix heeft mij dezelfde oplossingen gegeven zoals jullie in dit forum,
echter ook zonder resultaat natuurlijk, aangezien dat zij geen verdere oplossingen konden geven gaven zij mij de raad om contakt op te nemen met Microsoft omdat zij vermoeden dat het probleem bij windows lag,
maar begin maar je moet je probleem uitleggen aan een robot !!!!!!! ik heb dan maar besloten om een windows herstel te doen met behoud van mijn bestanden, dat is wel zeer ingrijpend maar was de enige mogelijkheid.
ik heb nu magix Pro X12 terug geinstalleerd en werkt perfect
ik heb nog een vraag, in de reclame dat magix maakt voor de versie 12
zou daar het stabiliserings programma proDAD Mercalli V5 Suite bijzitten
De oplossing, die Magix Support en wij als forumleden u hebben gegeven, duidde inderdaad op een Windows probleem. Normaal zou het op deze manier opgelost zijn, maar uw probleem ligt / lag dieper. Fijn om te lezen, dat u uw probleem heb opgelost door een Windows herstel te doen.
Wanneer u Pro X12 hebt geüdatet via uw updateservice, dan is Mercalli 5 Suite en NewBlue filter 5 ultimate er niet bij inbegrepen. Bij een upgrade ad € 169,00 staat er in de aankoopmail hoe te handelen.