fout bij export

Arnoud-Gijsen schreef op 28.10.2020 om 09:39 uur

Hallo,

Ik wil mijn vierkante video (1080x1080) exporteren naar een mp4, maar krijg een foutmelding (zie printscreen). Ik heb bij export de instellingen aangepast naar 1080x1080.

Als ik deze vierkante video exporteer naar een mp4 1920x1080 lukt dit wel (het beeld ziet er dan niet uit, maar gewoon om te proberen of dit wel lukt). Ik gebruik versie 18.0.1.85, heb een laptop met intel core i7 en 16 gb ram (15,8 gb beschikbaar) en windows 10.

Iemand een idee?

Met vriendelijke groet,

Arnoud

Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2020 om 10:08 uur

@Arnoud-Gijsen

Beste Arnoud,

wat bij U verkeerd gaat kan ik U niet vertellen

gedaan wat U heeft omschreven, dan

totaal plaatje

het resultaat bij mij

het kan zijn dat het probleem is ontstaan door toevoegingen, is het gehele project 1:1

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

mi-bo schreef op 28.10.2020 om 10:41 uur

@Arnoud-Gijsen

Beste Arnoud,

Een aanvulling bij het project, tekst , stilstaand beeld en muziek gezet,

volgende melding op verder geklikt

het volgende resultaat

Geen problemen,

Sc6

Michael

Bol schreef op 28.10.2020 om 11:41 uur

Hallo, Arnoud,

Wat er bij u verkeerd gaat, kan ik hiervandaan niet beoordelen. Zet eens de programma instellingen terug op de standaardwaarden.

Ik ondervind geen enkel probleem bij het exporteren naar mpeg-4 1080x1080 (1:1)

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnoud-Gijsen schreef op 28.10.2020 om 13:55 uur

Dank Rob en Michael voor jullie snelle reacties en adviezen! Ik heb de instellingen teruggezet naar de standaardwaarden en nu lukt het wel.

Dank en hartelijke groet,

Arnoud

Bol schreef op 28.10.2020 om 14:11 uur

Hallo Arnoud,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost door het de programma instellingen terug te zetten op de standaardwaarden.

Succes 👍 met het samenstellen van uw films op 1080x1080 (1:1)

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-