Fout bij branden DVD

Jan-Jongman schreef op 06.10.2021 om 13:51 uur

Via Video easy Red uw video's een viertal video objecten geimporteerd met een totale file size van 4,4 GB. Bij het brandproces geeft de dialoog dat ook aan bij "gebruikte ruimte op medium". Als daarna de DVD gebrand wordt is dit binnen de 2 minuten gereed, wat natuurlijk niet kan. Bij afspelen van de DVD blijkt de menustructuur erop te staan, bij afspelen object 1 geeft dit slechts 2 minuten beeld. De overige 3 objecten zijn niet geschreven. Wat gaat hier fout?

Reacties

Bol schreef op 06.10.2021 om 15:40 uur

@Jan-Jongman

Hallo Jan,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

Het enige wat ik bedenken op dit moment is dat u een trailversie van Magix Video Easy op uw PC geïnstalleerd hebt staan. Als dat zo is, dan klopt dat. Want u kunt dan maar max. 3 minuten op een DVD branden.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jongman schreef op 06.10.2021 om 15:53 uur

Mijn versie is geregistreerd, misschien moet ik hem opnieuw installeren.

Bol schreef op 06.10.2021 om 15:59 uur

@Jan-Jongman

Hallo Jan,

Welke versie Magix Video Easy hebt u?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jongman schreef op 06.10.2021 om 16:35 uur

Het gaat om versie 7.01.12 red uw video's.

Bol schreef op 06.10.2021 om 17:57 uur

@Jan-Jongman

Hallo Jan,

U hebt Red U Video versie 7.0.1.12, maar is dit ook het versienummer van Magix Video Easy X, waarmee u de DVD brand?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jongman schreef op 06.10.2021 om 20:15 uur

Ja, het is dezelfde versie.

Bol schreef op 07.10.2021 om 00:16 uur

@Jan-Jongman

Hallo Jan,

Hiervandaan is het voor mij zeer moeilijk te beoordelen wat er bij u fout gaat tijdens het branden. Zelf heb ik een MVY projectbestand gemaakt van 15 min en zonder fouten kunnen weggeschreven op een DVD. Mijn advies, maak eens nieuw MVY projectje aan en brand deze opnieuw op een DVD, wat is dan het resultaat.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.10.2021, 00:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jongman schreef op 07.10.2021 om 14:02 uur

Het is me uiteindelijk gelukt, in de brandproces dialoog moet ik kiezen voor alles en ouderen IPV alles gebruiken. Bedankt voor je reacties Rob.

Bol schreef op 07.10.2021 om 14:08 uur

@Jan-Jongman

Hallo Jan,

Bedankt voor u terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen, dat uw brandprobleem hiermee is opgelost. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.10.2021, 14:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jongman schreef op 07.10.2021 om 14:31 uur

Even een aanpassing, en ouderen moet natuurlijk encoderen zijn.

Bol schreef op 07.10.2021 om 18:23 uur

@Jan-Jongman

Hallo Jan,

Bedankt👍 voor uw toelichting, zelf had ik al zo'n vermoeden dat u encoderen bedoelde. Als u voor de tweede keer hetzelfde MVY project wilt gaan branden, dan krijgt u altijd dit schermpje te zien.

Mijn advies is altijd om op alles encoderen te klikken. Doet u dat niet, dan worden alle wijzigingen van uw MVY project niet overgenomen.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-