fotostory deluxe 2018 update 17.1.4.152

voyageur schreef op 28.07.2018 om 19:28 uur

Hallo

Heb een tijdje niet meer gewerkt op fotostory en zag zo juist dat er een nieuwe update is.

Heeft iemand al die update geïnstalleerd? Zijn er geen problemen?

Wat is er nieuw?

Graag jullie bevindingen.

Warme groet,

Voyageur

Reacties

Bol schreef op 28.07.2018 om 20:30 uur

Hallo Voyageur,

Persoonlijk heb ik geen problemen gezien / ondervonden na het updaten naar versie 17.1.4.152. Zie voor wat de veranderingen zijn deze link: https://www.magix.info/de/forum/neuer-patch-fr-photostory-deluxe-version-17-1-4-152--1207683/

Ik zie ook dat Magix in Duitsland reeds Photostory 2019 heeft uitgebracht.

zie: https://www.ahadesign.eu/9-news/2081-magix-photostory-2019-deluxe-ist-erschienen.html

Groet,

Rob

Aanvulling: 28-07-2018 om 23:00uur

U kunt het beste wachten, tot de Nederlandse versie Photostory 2019 als update wordt aangeboden door Magix. Meestal zijn dan al de meeste foutjes via een update gecorrigeerd.

Wat ik meestal eerst doe, voordat ik een grote update uitvoer. Ik maak dan altijd eerst een imagefile van mijn opstartschijf met het programma Acronis True Image. Als de update mij dan niet bevalt, kan ik de gemaakte imagefile met Photostory 2018, binnen 15 minuten weer terugzetten.

Laatst gewijzigd door Bol op 28.07.2018, 23:15, in totaal 7 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.07.2018 om 22:11 uur

Voyageur.

Heeft U MAGIX PhotoStory Deluxe ( 2018 ) met een upgrade garantie, en U bent de Duitse taal machtig.

En een beetje ongeduldig,hoe het nieuwe product er uitziet

Dan kunt U de nieuwe MAGIX PhotoStory Deluxe ( 2019 ) installeren met Uw bestaande serie nummer, alles is wel in het Duits.

Let er wel op dat U Nederlandse versie MAGIX PhotoStory Deluxe ( 2018 ) wel wordt overschreven.

Mvg

Michael

Bol schreef op 29.07.2018 om 11:15 uur

Hallo Voyageur,

Dit is een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord ten aanzien van Acronis True Image. Zelf maak ik regelmatig gebruik van functie Try&Decide.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.07.2018 om 16:16 uur

Hallo Ria,

Uitgaande van dat u met Photostory 2018 werkt. Wat ik hieronder beschrijft is ook mogelijk in fotostory 2015

Ik doe het als volgt:

1. leg de muziek CD ik de dvd-station
  2. ga in de mediapool naar de dvd-station
  3. klik hier op de audio CD
  4. Als het goed is ziet u nu de trackxx.cda
  5. Sleep nu het gewenste trackxx.cda naar de tijdlijn van Photostory 2018
  6. het kan wel even duren voordat de import begint. (zie filmpje)

Succes,

Rob

3x gewijzigd i.v.m. met toevoeging van filmpje en meer informatie.

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2018, 16:23, in totaal 4 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.07.2018 om 16:42 uur

Hallo Ria,

Ik zie, dat dit voor u de eerste keer is, dat u een vraag stelt op dit forum. Omdat uw vraagstelling geen betrekking heeft op de vraagstelling van @voyageur, zou het beter zijn, dat u een eigen topic aanmaakt. Zo houden wij dan als forumleden het overzicht.

Alvast bedankt voor u medewerking,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2018, 16:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.07.2018 om 22:10 uur

@voyageur

Voyageur.

U vroeg wat de laatste download updates allemaal als verbeteringen heeft, bijdeze de laatste download updates

Wijzigingen in versie 17.1.4.152:

Probleemoplossing: prestaties en stabiliteit verbeteren

Wijzigingen in versie 17.1.4.150:

·     Probleemoplossing: AC3-geluid van een video onder Windows 10 (versie 1803 en hoger) wordt correct geïmporteerd

·     Probleemoplossing: overgangen, foto’s, video’s worden bij drag & drop in de storyboardmodus op de juiste plaats geïmporteerd

·     Probleemoplossing: bestandsnamen van objecten worden ook in het storyboard weergegeven

·     Probleemoplossing: langere titels worden niet meer onscherp weergegeven

·     Probleemoplossing: preview bij camerabeweging is niet meer onscherp

Wijzigingen in versie 17.1.3.142:

·     Probleemoplossing: ontbrekende inhoud onder 'gratis download' weer beschikbaar

Wijzigingen in versie 17.1.3.139:

·     NIEUW: keyframebewerking in volledigschermmodus (bv. het maken van camerabewegingen)

·     Verbetering: bewerking van bestandsiconen in de mediapool

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 31.07.2018 om 09:16 uur

Voyageur.

fijn te merken dat mijn antwoord gegeven op 29-07-2018 om 22.10 uur U verder heeft geholpen

Veel montage plezier met het mooie MAGIX ( PhotoStory Deluxe)product.

Mvg

Michael

Bol schreef op 31.07.2018 om 10:47 uur

@mi-bo, Voyageur of welke Magix gebruiker dan ook, mag volgens mij terugkomen op een eerder gegeven mening, of ziet u dat anders?

Maar als u alle eer wilt hebben, daar heb ik geen enkel probleem mee. Het enige wat voor mij telt is, dat een Magix gebruiker is geholpen en weer verder kan met waar hij of zij is gebleven. De duimpjes en de oplossingen ten spijt.

Groet,

Rob

PS. Dit is nu al voor de 3de keer dat ik mijn antwoord op het forum schrijft. Helaas wordt het steeds verwijderd. Waarom??

3x gewijzigd i.v.m. taalfoutcorrecties en aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2018, 11:04, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.08.2018 om 14:12 uur

@voyageur

Voyageur.

U kunt sinds vandaag via Magix.com ( trial versie ) de nieuwe Photo Story 9 uploaden en installeren.

Er zijn wel wat veranderingen bij installatie, vorige MAGIX PhotoStory Deluxe 8 wordt wel overschreven.

Mvg

Michael