U kunt het beste wachten, tot de Nederlandse versie Photostory 2019 als update wordt aangeboden door Magix. Meestal zijn dan al de meeste foutjes via een update gecorrigeerd.
Wat ik meestal eerst doe, voordat ik een grote update uitvoer. Ik maak dan altijd eerst een imagefile van mijn opstartschijf met het programma Acronis True Image. Als de update mij dan niet bevalt, kan ik de gemaakte imagefile met Photostory 2018, binnen 15 minuten weer terugzetten.
Ik zie, dat dit voor u de eerste keer is, dat u een vraag stelt op dit forum. Omdat uw vraagstelling geen betrekking heeft op de vraagstelling van @voyageur, zou het beter zijn, dat u een eigen topic aanmaakt. Zo houden wij dan als forumleden het overzicht.
@mi-bo, Voyageur of welke Magix gebruiker dan ook, mag volgens mij terugkomen op een eerder gegeven mening, of ziet u dat anders?
Maar als u alle eer wilt hebben, daar heb ik geen enkel probleem mee. Het enige wat voor mij telt is, dat een Magix gebruiker is geholpen en weer verder kan met waar hij of zij is gebleven. De duimpjes en de oplossingen ten spijt.
Groet,
Rob
PS. Dit is nu al voor de 3de keer dat ik mijn antwoord op het forum schrijft. Helaas wordt het steeds verwijderd. Waarom??
3x gewijzigd i.v.m. taalfoutcorrecties en aanvulling