Fotostory de luxe 2015 niet goed

ti-ne schreef op 21.11.2015 om 17:08 uur

Een tijd terug fotostory gekocht en op mijn computer gezet. Heel veel problemen; soms lijkt het goed te gaan op de computer. Na branden echter fouten: meestal sommige foto's niet gebrand. Mijn conclusie is dat deze Fotoatory niet samenwerkt met Photoshop elements 11 en ook niet altijd met Lightroom 4.

Heb de oude Magix die ik had (Foto's op DVD MX) weer op de computer gezet. Ik kon gelukkig hierin de fotoreportages van fotostory inladen. Heb een paar hoofdtukken gebrand en deze zijn perfect!

Fotostory 2015 ga ik van de computer halen en voor mij voorlopig geen nieuwe versie meer van foto's op DVD. (ik had de nieuwe versie gekocht omdat MX niet goed brandde op Blu  Ray. Ga het nu in HD kwaliteit doen op DL DVD's)

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 21.11.2015 om 18:46 uur

Hallo Ti-ne,

Fotostory 2015 is een zelfstandig programma die volgens mij niet samenwerkt met Photoshop Elements 11 en Lightroom 4. U ben nu terug gegaan DVD MX, maar u zou dan ook niet kunnen samenwerken met Photoshop Elements 11 en Lightroom 4. Het kan best zijn dat fotoreportages gemaakt in DVD MX, niet correct inlaadt in Fotostory 2015. Dit kan komen doordat u DVD MX van de computer verwijderd heeft. Het project bestand MPH bestaat alleen maar uit verwijzingen. Dus naar een map van DVD MX.

Groet,

Rob 

ti-ne schreef op 22.11.2015 om 11:42 uur

Bedankt voor het antwoord, maar..

Foto's die ik dit jaar heb gemaakt en bewerkt met fotoshop elements 11 en soms Lightroom worden niet (goed) gebrand op een dvd (op de computer zie je meestal wel). Vorig jaar (toen ik nog MX had) had ik dezelfde PE11 en Lightroom. Foto's werden wel allemaal weergegeven op dvd. En ook nu weer (ik breng de foto's die het niet met fotostory2015 doen, opnieuw in in MX. Mijn conclusie is dan dat er in fotostory 2015 iets mis is.

Vriendelijke groet

Tine

Voormalige gebruiker schreef op 22.11.2015 om 12:55 uur

Hallo Tine,

Met fotostory 2015 is niets mis mee.

Fotostory 2015 is een 64bits terwijl  DVD MX een 32 bits programma.

Daarbij komt nog dat u niet mag en kan verwachten dat Magix zijn programma's op b.v. PE11 en Lightroom afstemd.

Mijn advies is: "Gebruik nooit verschillende programma's door elkaar........"

Succes,

Rob