Ik ben niet zo tevreden over de nieuwe producten die na 2016 op de markt gebracht werden. Alle updates of upgrades veroorzaken meer en andere problemen en ik heb het gevoel dat ik niet alleen ben als ik het duitse forum raadpleeg. Het is echt frustrerend Bv; dat het handmatig plaatsen van overgangen 2 op 3 keer niet lukt of niet op de juiste plaats staat. Ik heb zo veel meer tijd nodig dan voordien om een reportage te maken. Er zijn een aantal effecten uit vorige versies die nu niet meer ter beschikking zijn .Op de tijdlijn kan in het muziekspoor kan de muziek niet bewerkt worden zolang het beeldspoor zichtbaar is ? niet erg handig.
Het is nog steeds niet mogelijk om Blu-ray disks te branden rechtstreeks vanuit het programma ? alleen via een omweg in . ISO en met een hulpprogramma.
Ik heb de promotie versie upgrade2018 geinstalleerd om te kijken of deze verbetering brengt voor mij. Hier komt uw haar van omhoog wat er dan allemaal gebeurd.
Sorry voor deze lange zwanenzang maar ik moet dit even kwijt.
Conclusie: ik heb alles van mijn PC verwijderd en ben teruggekeerd naar Fotostory2016.
mvg Picolosenior