Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 22.10.2016 om 19:44 uur

Hallo Alfa,

Heeft u fotostory 2014 eerst ge-deinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, nadat u overgestapt bent naar Win 10?

Succes,

Rob

RiViS schreef op 22.10.2016 om 19:54 uur

Hallo Alfa4Beta,

Je vraagstelling is wel erg summier. Ik heb even gecheckt in versies 2013 en 2015 van Fotostory (2014 heb ik niet meer staan) en die gedragen zich normaal onder Windows 10, dus denk ik dat 2014 dat ook zou moeten doen.

Daarom graag wat nadere toelichting bij je vragen:

- kun je helemaal geen titels toevoegen? Geen enkele dus?

- werkt geen enkele overgang? (wat bedoel je eigenlijk  met: "kan geen overgangen aangeven"?

groet,

Rijk

Alfa4Beta schreef op 23.10.2016 om 01:02 uur

Fotostory 2014is gedeinstalleerd voor overgaan naar Windows 10.

Invoeren van een foto's (jpg) lukt wel. Als ik de bewerking "Titel invoeren" (klik op T)

dan gebeurt er niets. Als de foto aanklikt moet er een menu verschijnen waarin verschillende

bewerkingen kunnen worden gedaan. O.a. tijd van lengte dia, overgangen (hoe lang), 

schermvullend uitlijnen. Al deze functies zijn niet mogelijk.

Ook het branden lukt niet.

Hopende hiermee u van de nodige informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,

D.van Leenen

granddadmd schreef op 23.10.2016 om 10:55 uur

D. van Leenen,
gezien het programma niet goed werkt,
een optie:
ga naar magix.com aan de rechterzijde op icoon klikken, inloggen met e-mail adres en wachtwoord bekend bij Magix. dan mijn producten, hier staat FotoStory 2014, met serie nummer, activeer serienummer, en klik op installatie programma, na de 6 cijfers die te voorschijn komen, het trial programma installeren, na dat dit is gedaan activeren, naar help ( hulp ) gaan extra programma's installeren, is dit allemaal gedaan, dan via help ( hulp ) online actualiseren, en u kunt verder gaan met Uw hobby
groetjes
opa Mike

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2016 om 12:01 uur

Beste D,

Fotostory 2014 deluxe heb ik vandaag, vanaf de DVD, onder Win 10 geïnstalleerd. Bij mij werkt het programma als vanouds.

Wat u zou kunnen proberen is:

1.)

Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instelling terugzetten op standaardwaarden

2.)

Uit ervaring weet ik, dat er in het Fotos_dlx.ini ook uw persoonlijke instellingen worden bewaard en deze instellingen worden bij herinstallatie niet verwijderd.

Ga naar: C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory 2014 Deluxe en verwijder Fotos_dlx.ini bestand (Deze wordt weer automatisch aangemaakt bij het opstarten van Fotostory 2014).

U zegt ook dat branden niet lukt. Wordt de brander niet gevonden? Als dat zo is kunt u proberen om deze brandroutine te downloaden en te installeren. https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-burnroutine-v1200240-beta

Succes,

Rob

4x gewijzigd wegens aanvullingen

Alfa4Beta schreef op 24.10.2016 om 19:10 uur

L.S.

Dank voor uw snelle reactie.

Ben met de gegevens van u aan de slag gegaan. Voorwaar Fotostory 2014 de luxe werkt!!!!!

Nogmaals hartelijk dank en wie weet tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Dick van Leenen

Voormalige gebruiker schreef op 26.10.2016 om 12:28 uur

Hallo Dick,

Fijn te lezen dat uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier.

Rob

Alfa4Beta schreef op 29.10.2016 om 12:28 uur

L.S.

Heb op 24-10-2016 - 19.10 uur reeds aangegeven dat het programma weer werkt.

Op 26-10-2016 is daarop gereageerd door Rob.

Nogmaals dank voor alle moeite die het team MAGIX voor mij hebben gedaan.

Met vriendelijke groet,

Dick van leenen