fotostory 16 de luxe branden lukt niet

lia.knopper schreef op 29.05.2016 om 09:34 uur

Goedemorgen,

Ik heb een prachtig project gemaakt voor een bruiloft, bevat 4 slideshows met filmpjes foto's en muziek.

Bij het encoderen van de 4 e slide show gaat het mis.

Wat kan ik doen?

Wat is een makkelijke manier om te kijken of er niet teveel in een slideshow zit? Alle foto's is al lastig maar hoe 'tel' je de filmpjes

vr  gr lia

Reacties

mi-bo schreef op 29.05.2016 om 23:32 uur

Hallo Lia,

een MAGIX schrijven is niet meer dan 100 fotos in een map zetten, dan de duur van de fotos minimaal 7 seconden.

Als er gecodeerd wordt en er zijn fouten wordt dit door MAGIX aangegeven, wat je in dit geval zou kunnen doen, elke slideshow apart vai bestand exporteren video als MAGIX video op slaan dan wordt er een mxv van gemaakt kijk als je evt. een map heb gemaakt of je het daarin kan zetten, zijnde 4 slideshows zo gedaan, dan kan je alle mxv projecten naar de tijdlijn slepen en branden 

gr

michael

lia.knopper schreef op 30.05.2016 om 10:54 uur

Dank voor het snelle antwoord. Als ik het goed begrijp kan ik ook de tijd aanhouden voor 1 fotoshow? ( 100x 7 sec?) En hoef ik niet te kijken naar de grootte van de foto's of het aantal Mb's van de films?

Ik weet niet goed hoe ik elke slideshow apart kan opslaan..ze staan allemaal in 1 project. Is daar nog een tip voor? Super bedankt voor de oplosssingen.. vr gr Lia

mi-bo schreef op 30.05.2016 om 11:14 uur

Hallo Lia,

je heeft toch 4 verschillende slideshows gemaakt dat kan je zien als je naar branden ga aan de linkerkant staat nu preview aangevinkt klik eens op bewerken dan zal je zien dat het 4 projecten zijn, en dat is op de tijdlijn ook zo.

gr

Michael