Fotoproject exporteren

Willytje65 schreef op 19.10.2020 om 11:11 uur

Ik werk met Windows 10 en Magix foto premium 2013

 Plots kan ik mijn fotoproject niet meer exporteren of branden.(Ik denk dat het komt omdat mijn pc onlangs is binnen geweest om wat op te waarderen) Bij het exporteren met mpeg4 verschijn een venster : om deze functie te kunnen gebruiken moet deze eerst eenmalig worden gebruikt. Ik heb dan ook geprobeerd te branden op dvd, maar daar word dan gezegd: om mpeg2, te gebruiken moet eerst worden geactiveerd.

 Ik heb geprobeerd dat telefonisch te doen maar niettegenstaande ik alles correct heb gedaan zoals gezegd, krijg ik als antwoord dat het verkeerd is.

 Wat kan ik doen? ik wil mijn project waar ik zolang heb aan gewerkt niet kwijt zijn.

Reacties

Bol schreef op 19.10.2020 om 11:28 uur

Hallo Willy,

Uw PC is in de reparatie geweest. Ik heb zo'n vermoeden, dat er een gehele schone Windows installatie is gedaan. Als dat zo is, dan moet de MPEG-4 codex opnieuw aankopen, deze was volgens mij niet gratis. Klik op: Naar de Shop en uw kunt deze codex nu aanschaffen voor ad: € 4,99 u ontvangt dan een activeringscode.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willytje65 schreef op 19.10.2020 om 13:30 uur

Er staat een fout in mijn topic; moet zijn; moet deze eenmalig worden geregistreerd, maar dat zal u wel begrepen hebben. Ik heb net gebeeld met de pc winkel, en die zegt gewoon dat er waarschijnlijk een tooltje afgevinkt is, maar dat zal wel niet denk ik.

Hoe moet ik dan verder, Mpeg-4 gaat niet Mpeg-2 gaat niet. Windows media video gaat wel, maar dat speelt niet op mijn TV . Zijn deze codec dan gewist uit mijn magix? en als ik dan een nieuwe codec aankoop voor Mpeg-4, dan heb ik ook nog een Mpeg-2 code nodig, om dvd te branden., en zit dat dan automatisch in het oude programma?

En als ik het programma Magix foto's op dvd opnieuw installeer, zitten die oude codec's er dan opnieuw in?, Maar dan ben ik wel mijn project kwijt, ik heb daar 1 maand aan gewerkt ,en ook mijn vorige projecten zijn dan weg, wat minder erg is want ze staan op stick en op dvd.

En als ik de installatie cd ingeef, en klik op herstellen, blijft dan alles bestaan en worden dan de Mpeg coden hersteld?

Sorry voor de vele vragen, maar ik ben ook geen kei op de PC

 

Bol schreef op 19.10.2020 om 14:52 uur

Hallo Willy,

Tijdens de opwaardering van uw PC zijn er wijzigingen aangebracht in uw PC configuratie, deze wijzigingen hebben ertoe geleid, dat de Mpeg-2 / Mpeg-4 nu een ongeldige activeringscode hebt gekregen. zie bij pijl in afbeelding

Maar als u een Mpeg-2 bestand op de tijdlijn zet, dan wordt volgens mij de Mpeg-2 codex opnieuw gratis gedownload en geactiveerd. Ik meent te weten dat niet geld voor Mpeg-4 codex. Deze moet u wederom aanschaffen. Project bestanden raakt u nooit kwijt, bij een herinstallatie.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.10.2020, 15:09, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willytje65 schreef op 26.10.2020 om 08:36 uur

Na het herinstalleren, gaat alles weer normaal en is niets verloren,

dank jullie wel

Bol schreef op 26.10.2020 om 10:24 uur

Hallo Willy,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u een her-installering hebt gedaan, er niets verloren is gegaan en dat Magix Fotostory 2013 premium weer werkt als vanouds.

Succes 👍 met het samenstellen van uw slideshows.

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-