Reacties

mi-bo schreef op 26.04.2019 om 18:34 uur

@Feedhunter

Beste Feedhunter,

Welkom op het MAGIX Multimedia Forum.

Dit kunt U met het knip programma van Windows op Uw Computer doen.

plaats een foto op Uw scherm, en met knip programma opslaan in afbeeldingen

en een foto

Mvg

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Feedhunter schreef op 26.04.2019 om 19:16 uur

Bedankt voor je/uw tip! nog een extra vraag hoe en waarmee kan ik de foto naar mijn pc oploaden.

mi-bo schreef op 26.04.2019 om 20:07 uur

@Feedhunter

Beste Feedhunter.

Als het goed is wordt de png naar mijn afbeeldingen geexporteerd.dat staat dan op Uw Pc in die map(wel een naam geven ).

En vandaar uit kunt U het importeren waar het naar toe moet.

een aanvulling, via ziggo gaat het vanaf de Tv zie hier.

staat direct gekoppeld op mijn Tv

Mvg

MichaelWijziging aangebracht i.v.m aanvullend antwoord

Bol schreef op 26.04.2019 om 22:35 uur

Beste Feedhunter,

Als ik uw vraag goed heb gelezen, wilt u foto's maken van uw TV scherm, niet van uw PC monitor. Klopt dit? Als dat zo is, kunt u met het knipprogramma van Windows geen foto's van uw TV scherm maken.

Zelf neem ik een TV programma op met mijn Humax Ihdr-5200C Digitale decoder, daarna stream ik het met fileZilla naar mij PC. Nu kan ik met het knipprogramma van Windows of met de sneltoetsen Windows+Shift+S een schermafdruk maken.

Succes,

Rob

PS Ik kan u niet vertellen of uw satellietschotel rechtstreeks naar een PC kan streamen

Laatst gewijzigd door Bol op 26.04.2019, 23:21, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Feedhunter schreef op 27.04.2019 om 17:26 uur

Beste Feedhunter,

Als ik uw vraag goed heb gelezen, wilt u foto's maken van uw TV scherm, niet van uw PC monitor. Klopt dit? Als dat zo is, kunt u met het knipprogramma van Windows geen foto's van uw TV scherm maken.

Zelf neem ik een TV programma op met mijn Humax Ihdr-5200C Digitale decoder, daarna stream ik het met fileZilla naar mij PC. Nu kan ik met het knipprogramma van Windows of met de sneltoetsen Windows+Shift+S een schermafdruk maken.

Succes,

Rob

PS Ik kan u niet vertellen of uw satellietschotel rechtstreeks naar een PC kan streamen

 

Feedhunter schreef op 27.04.2019 om 17:29 uur

Hartelijk DANK voor de reacties. Ja zo iets bedoel ik, maar de verbinding van de humax naar de pc hoe doe je dat via USB of ... zelf gebruik ik als feedhunter o.a. een Technomate. Ik hoor het graag.

Bol schreef op 27.04.2019 om 23:08 uur

Hallo Feedhunter,

De verbinding is als volgt: Ethernet (Netwerkpoort) van Humax naar mijn Experia Box (modem) en met FileZilla stream ik het naar mijn PC. Wat is het type vanuw Technomate ?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-