Foto uit video is zwart

Harry-Posthuma schreef op 05.05.2023 om 16:05 uur

Ik probeer een foto uit video te halen maar deze is zwart. Ik heb zojuist video pro X 14 gedownload. In de pro X 13 versie werkte dit ook niet. De mogelijkheid van eerder probleem dwz de comptabiliteitsmodus verzetten naar Video for windows staat niet bij de export mogelijkheden.

Ik heb een NVIDIA GForce GTX 1050 Ti kaart

 

Reacties

Bol schreef op 05.05.2023 om 16:34 uur

@Harry-Posthuma

Hallo Harry,

Zo maakt u een foto uit een videofragment:

  • zet de afspeelmarker op de plaats waarvan u de foto wilt maken
  • ga naar: Bestand / Film exporteren / Enkel frame als JPG - (Ctrl+Alt+J)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 05.05.2023, 16:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harry-Posthuma schreef op 05.05.2023 om 16:49 uur

Hallo Rob,

Dank voor je reactie. Ik gebruik de snelcombinatie van <alt> <ctrl> J. Ik ben er inmiddels achter wat ik fout heb gedaan. Ik probeerde een foto te maken vanuit de preview monitor ipv de programmamonitor. Dat was niet handig.

Maar wel fijn dat je zo snel hebt willen reageren.

Vr.gr. Harry

Bol schreef op 05.05.2023 om 17:32 uur

@Harry-Posthuma

Hallo Harry,

Fijn om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Nog even dit. Het programmavenster is het previewvenster. Hier ziet u hoe uw film eruit komt te zien. U kunt dit dan vergelijken met het bronvenster (originele opname).

Succes met het samenstellen van uw films.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 05.05.2023, 18:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-