Foto story easy een slideshow toevoegen voor het brandproces lukt niet ; het is steds de eerste slidshow die gebrand wordt

maurice.van.eygen schreef op 09.10.2014 om 10:10 uur

in het brandproces , na "Voltooien" is er een mogelijkheid om een slideshow toe te voegen ;  wanneer je dit doet zie ook dat de slideshow geladen wordt , via het balkje dat zich vult.

het brandproces kan worden gestart , maar achteraf blijkt dat er maar 1 slideshow op de DVD staat.

Gebruik Windows 8   HP Envy

Reacties

mi-bo schreef op 09.10.2014 om 11:05 uur

Beste,
U heeft een slideshow gemaakt, ga naar voltooien en sla dit op in een aangemaakte map, slideshow opslaan op de computer  dan neemt u ( Kwaliteit)dvd kwaliteit en  9 Formaat) mpeg 2.
dat doet u bij meer projecten, is alles klaar start U Foto Easy weer op ga naar de map waar de slideshows zijn opgeslagen, activeer dit en sleep het naar de tijdlijn, daarna weer naar voltooien, en optie branden en een dvd branden
succes met Uw mooie hobby
gr
Michael

maurice.van.eygen schreef op 09.10.2014 om 15:40 uur

Beste,

Het lukt dus niet.

Ik sla 2 slideshows op in  1 map ; ik kan ze enkel opslaan als een magix bestand ; daarna open ik het programma en kies in het tabblad slideshows laden ; ga dan naar de map ,waar de sldshows zich inderdaad bevinden.

ik heb de tijdslijn maar ik kan de slshows er niet naar toe verslepen ; krijg een "verbods" teken.

Quid??

Mvg

maurice.van.eygen schreef op 10.10.2014 om 10:36 uur

Beste,

Nu toch gelukt hoor!

Na "voltooien" had ik de stap exporteren naar videobestand overgeslagen.

Met dank

Maurice

mi-bo schreef op 10.10.2014 om 12:51 uur

beste Maurice, fijn dat het is gelukt,

succes met Uw mooie hobby

Michael