Foto's zijn plotseling verdwenen uit de storyboard- en overzichtsmodus

j.renkens schreef op 26.08.2016 om 14:54 uur

Hallo,

Ik ben bezig een dvd slideshow te maken met foto's en videos's in MAGIX Fotostory 2015 De Luxe (versie 14.0.6.69 UDPP3).

Tussentijds even een test DVD gemaakt (~90 foto's en 15 videos) om te controleren of het allemaal goed werkt.

Dit gaat nog allemaal goed. Maar nu laad ik het project om verder te gaan en nu zie ik niets meer in

de storyboard- en overzichtsmodus. De tijdlijnmodus geeft nog wel alles correct weer en afspelen is ook correct.

Hoe krijg ik de foto's en video's weer in de storyboard (en overzichts)modus terug ????

PC : Windows 10 64bit

Reacties

RiViS schreef op 26.08.2016 om 16:24 uur

Hallo J.R.,

Vreemde zaak, misschien kun je eens proberen: Bestand/ Instellingen/ Programma-instellingen terugzetten op standaard waarden.

groet,

Rijk

j.renkens schreef op 26.08.2016 om 16:40 uur

Hallo RiViS,

Bedankt voor je reaktie.

Ik heb de standaardwaarden teruggezet en nog wat andere instellingen geprobeerd maar het lost het probleem helaas niet op.
Andere slideshows worden wel goed geladen met alle 3 de modi zichtbaar (overzicht, storyboard en tijdlijn).
Er zal vrees ik niets anders opzitten dan opnieuw beginnen  :-(

Groeten, Jan

RiViS schreef op 26.08.2016 om 18:24 uur

Er zal vrees ik niets anders opzitten dan opnieuw beginnen  :-(

Groeten, Jan

Hallo Jan,

Maar je kunt je project toch ook afmaken vanuit de tijdlijn modus?

Wat je ook kunt proberen: Ga naar Bestand/ Openen, klik rechtsonderaan bij Projecten en slideshows op het v-tje rechts en dan op "Alle bestanden". Je krijgt nu de automatisch aangemaakte backup bestanden van je project te zien, herkenbaar aan de totvoeging _BAK met een volgnummer. Aan het tijdstip er achter kun je zien wanneer het bestand is gemaakt.

groet,

Rijk

j.renkens schreef op 26.08.2016 om 19:04 uur

Hallo Rijk,

Ik heb nog een BAK file kunnen laden die nog wel compleet was (met de 3 modi) en ik kan van daar uit weer verder.

Bedankt voor de tip, alweer iets geleerd !

Hopelijk doet het probleem zich niet meer voor...