foto's op index pagina krijg ik niet geupload

Carly-deWeerd schreef op 02.04.2022 om 18:19 uur

Beste mensen

De foto's van mijn index pagina krijg ik niet geupload. Ik heb de website al meerdere keren op geslagen en weer geupload. de foto er een paar keer opnieuw er op gezet. Maar ik krijg ze niet te zien in mijn preview en dus ook niet online.

Heeft iemand misschien een tip voor mij wat ik moet doen?

Met vriendelijke groet,

Carly

Reacties

mi-bo schreef op 02.04.2022 om 18:36 uur

@Carly-deWeerd

Beste Carly.

De eerste pagina moet index heten.

Als U in de eerste pagina een foto zet, en U kijkt via preview oogje boven aan dan staat de foto er niet, klopt dat.

Vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 02.04.2022 om 18:48 uur

@Carly-deWeerd

Beste Carly.

De stappen zijn " opslaan in de map," dan "exporteren," en dan pas "publiceren" .

Vermoedelijk slaat U een stap over die belangrijke is " exporteren " .

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Carly-deWeerd schreef op 02.04.2022 om 19:16 uur

Geachte Michael

Weder weer heel erg bedankt dat u mij zo snel wilt helpen. Ik was met die knvb.mp4 2 dagen mee bezig geweest en met u hulp was het binnen 2 tellen klaar. Ik ben zo blij met u.

Hier ben ik vanaf vanmorgen al mee aan te stoeien. Ik gebruik inderdaad niet eerst exporteren. Dat had ik ook niet op de andere pagina's gedaan. En daar staan mijn foto wel.

Ik heb het wel bij 1 foto geprobeerd, toen had ik de foto geselecteerd, toen exporteren jpg, toen op nieuw die foto aan geklikt, en toen was het deze foto vervangen en toen merkt ik, dat dat niet hielp.

Maar als ik op exporteren klik, wat moet ik dan exporteren?

Met vriendelijke groet,

Carly

 

mi-bo schreef op 02.04.2022 om 23:23 uur

@Carly-deWeerd

Beste Carly.

Exporteren is eigenlijk een bevestiging, dan is het geëxporteerd, en staat het klaar om te publiceren.

Als via bestand importeren een jpg wordt opgezocht en op de pagina wordt gezet, staat het er, dan een foto, ga naar bestand, importeren foto zoeken, en weer in de pagina zetten, alls dit gedaan, bestand opslaan in, dan exporteren, dan publiceren,

Zo werkthet namelijk in MWD.

Hier een kleine promo:

http://www.magix-photos.com/mpo02/30/FA2/FA316730EC1911E99947C5BBD5EC1692.mp4

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

 

mi-bo schreef op 03.04.2022 om 08:20 uur

@Carly-deWeerd

Beste Carly.

Een aanvulling op gegeven antwoord op 02.04.2022 om 23.23 uur

Hier een link hoe U een bestaande foto die al op de web(pagina)site staat kunt vervangen

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7528215/

via deze link

http://www.mi-bo.magix.net/album/

dan zoeken naar

MAGIX Webdesigner

staan nog meer kleine Tips

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Carly-deWeerd schreef op 04.04.2022 om 16:22 uur

Geachte Michael.

Wederom weer heel erg bedankt voor uw hulp. Het rare was, dat op al mijn pagina's wel de foto's en filmpjes stonden. Maar alleen die op de index-pagina niet. Ik heb ook alles geprobeerd zoals u zei, liet zien. Maar nog lukte het niet. Waarschijnlijk stond ergens een instellingsfout. Dus ik heb uiteindelijk alles van mijn index pagina gekopieerd en op een nieuwe pagina geplakt en hier vervolgens mijn index pagina van gemaakt en nu had ik wel de foto's online op mijn index staan.

Nogmaals heel erg bedankt voor u hulp.

Waarschijnlijk ga ik nog 1 keer om uw hulp vragen, want het lukt mij nog niet om mijn website meertalig te maken.

Dus als u hier nog een tip voor heb, dan heel erg graag.

Met vriendelijke groet,

Carly

 

mi-bo schreef op 04.04.2022 om 16:27 uur

@Carly-deWeerd

Beste Carly.

Dit is een positief bericht, dat na wat gegeven advies het is gelukt.

Meertalig gaat niet in een keer zoals bij Word Press.

Wat U wel kunt doen, aparte taal Pagina's maken die aan taal(vlag) is gekoppeld.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Carly-deWeerd schreef op 04.04.2022 om 16:48 uur

Goedemiddag Michael.

Wederom weer bedankt voor u snelle reactie.

Ja dan is het logisch dat ik het niet kan vinden. Ik hoopte al dat ik een geschikte plug-in kon vinden.

Maar geen probleem. Dan ga ik maar aparte pagina's aanmaken.

Nogmaals wederom weer heel erg bedankt voor u hulp.

Met vriendelijke groet,

Carly