foto's op dvd met Goya burn

Willytje65 schreef op 10.01.2009 om 15:24 uur
Als ik foto's op dvd wil branden ,dan kan ik ze wel lezen op de pc, maar niet niet op dvd speler /tv,hoe komt dat?
 Vroeger brande ik ze met Nero, en dat was geen probleem, lezen op pc en opdvdspeler.
Er staat ook veel extra bij waarvoor ik niet weet waarom oa. ??????
- cache.mxc3
- mx filerelated.mxc.2
- Picasa
- Thumbs  

Reacties

RiViS schreef op 20.01.2009 om 17:43 uur

Nadat je op Disk Branden hebt geklikt verschijnt het scherm Disk selectie (waarin je kiest voor DVD). Bovenin zie je 3 keuzemogelijkheden voor afspelen. Zorg dat "voor DVDspelers en Televisies" is aangevinkt.

groet,
Rijk

RiViS schreef op 21.01.2009 om 21:56 uur
Onderaan staat dat je vraag betrekking heeft op: Foto's op CD&DVD, is dat dan niet juist?
RiViS schreef op 22.01.2009 om 16:36 uur

Standaard wordt een disc gefinaliseerd na het branden. Er kan dan later niets meer worden toegevoegd. Volgens de Help functie zou het in Goya Burn ook mogelijk moeten zijn om een multi-sessie cd/dvd te maken waaraan je wél kunt toevoegen. Daarvoor moet je de optie Multi-sessie in het scherm Brand-opties aanvinken. In mijn versie is die optie echter niet aanwezig. Kijk even of dat bij jou misschien wel aanwezig is.

groet,

Rijk

RiViS schreef op 23.01.2009 om 10:56 uur
Met die "gratis" extra software wordt dikwijls een uitgeklede versie geleverd. Maar het zou ook kunnen dat het een fout in het programma, dan wel in de Help functie is. Mijn advies: richt deze vraag (multi-sessie) aan Magix Support.

Wat betreft het niet kunnen branden: Misschien is het goed om hier even alle stappen te noemen die je doet om een dvd te branden, dus vanaf het begin, want het blijft anders een beetje gissen.

groet,
Rijk