Foto's op DVD 2013 deluxe

RicoButtons schreef op 19.03.2013 om 17:29 uur

Ik heb eerder altijd gewerkt met Premiere en daar had ik de Prodad-Adorage 8 en 9 voor de overgangen.

Nu dacht ik, vermits bij het pakket Adorage 13 zit, dat ik ook mijn oude 8 en 9 zou kunnen gebruiken.

Ik heb 9 eens geinstalleerd en als ik ga kijken vindt ik bij overgangen en bij effecten adorage 9 terug maar als ik de overgan dan wil gebruiken dan opent het adorage scherm maar als ik een overgan aanklik krijg ik een rood scherm met de meldin " error, can't open image file" en hij toont enkel een disolve overgang.

Ik werk op een recente Medion PC met Windows 8.

Reacties

mi-bo schreef op 20.03.2013 om 09:25 uur

beste,
uw vraag uit geprobeerd de standalone versies van Adorage hebben geen enkel probleem.
met Windows 8
Vermoedelijk zullen de versies die bij Adobe zitten wel geïntegreerd zijn in het pakket,
misschien een optie of het los koppelen als het apart op de Adobe dvd staat of aanschaf standalone pakketten.
succes met het mooie MAGIX product.

RicoButtons schreef op 20.03.2013 om 14:30 uur

Hallo mi-bo,

Bedankt voor de snelle reactie!

Het zijn standalone versies maar de plugin van die versies is niet voorzien voor de magix programma's, denk ik want als ik ga kijken bij magix/common/vfxPlugins staat er een bestand dat, naar ik denk niet door het programma kan gebruikt worden.

Een tweede opmerking is: in de mee geleverde adorage 13 staan de foto's in Tiff, terwijl die van adorage 9 in jpg staan en dat verklaart misschien ook wel die foutmelding!

RicoButtons