Reacties

mi-bo schreef op 16.02.2017 om 19:00 uur

RJ,

net even foto op Cd & Dvd 10 DeLuxe op een Win 10 Pc gezet. dit gaat zonder probleem, alleen download update werkt niet meer, gezien er geen ondersteuning meer is.

Gezien ik geen dvd van dit programma heb,via magix.com, op icoon rechts geklikt aangemeld bij MAGIX trial versie geïnstalleerd, geactiveerd en geregistreerd, daarna extra gratis programma's gedownload en handmatig uit gepakt

Wel het zelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt dat bekend is bij MAGIX. zie bijlage

gr

Michael

rjvanringelestijn schreef op 16.02.2017 om 21:09 uur

Hallo Michael,

Dank je wel voor het advies, alleen kan ik geen icoon vinden op magix.com dus begrijp niet helemaal waar je dat kan vinden.

gr Jacqueline

mi-bo schreef op 17.02.2017 om 11:28 uur

Hallo Jacqueline.

hier onder staat een printje waar het icoontje staat

gr

Michael

rjvanringelestijn schreef op 17.02.2017 om 19:41 uur

Ik heb het gevonden en precies gedaan wat je hebt gezegd, de trial versie geïnstalleerd op mijn computer en daarna kreeg ik weer het icoontje op mijn bureaublad maar openen doet het niet, helaas

RiViS schreef op 17.02.2017 om 19:51 uur

Misschien kun je eens proberen: Rechtsklik op icoontje en dan: Als Administrator uitvoeren.

groet,

Rijk

rjvanringelestijn schreef op 17.02.2017 om 20:11 uur

ook al geprobeerd maar er gebeurt helemaal niets....

mi-bo schreef op 18.02.2017 om 11:59 uur

Jacqueline,

Stuur een mail naar mi-bo@magix.info kan ik kijken wat er verkeerd gaat,

en later de juiste oplossing op het forum zetten.

Na mail contact te hebben gehad met Jacqueline, was het bij haar niet mogelijk foto op cd & Dvd 10 goed werkend te krijgen op haar Pc onder Windows 10.

Gelukkig mailde zij ook dat zij een recente versie van MAGIX VideoDeLuxe heeft,en met dit pakket gaat zij nu haar slide shows te maken, 2 mooie mogelijkheden in een MAGIX product.

gr

Michael

rjvanringelestijn schreef op 20.02.2017 om 16:11 uur

Het probleem is opgelost. Dank voor alle tips.

gr Jacqueline