Foto's door elkaar heen tijdens branden

Ruud-Groot schreef op 31.03.2020 om 16:57 uur

HELP a.u.b. Ik heb de laatste versie van Photostory de luxe gedownload. Bij de vorige versie had ik helemaal geen last en ik heb al héél veel DVD's gemaakt. Nu ontstaat het volgende: Ik voeg als eerste de foto's in. Daarna de overgangen (allemaal verschillende), daarna de ondertitels en tot slot de muziek. Alles staat goed en tijdens het branden worden een aantal foto's door elkaar heen gegooid. Ik heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd, maar steeds hetzelfde resultaat, alleen met andere foto's. Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik het oplossen? Help a.u.b. Alvast heel erg bedankt

Ruud Groot

Reacties

mi-bo schreef op 31.03.2020 om 17:29 uur

@Ruud-Groot

Beste Ruud.

Dank voor het maken van een nieuwe Topic.

Is na het installeren van MFS ook via hulp extra programma geïnstalleerd.

U heeft foto's op de tijdlijn gezet,U plaats verschillende overgangen (niet alle overgangen gebruiken de zelfde tijd)het kan zijn als er te weinig foto is min 7 seconden dat er aan de voorkant wat weg genomen wordt door de voorzijde overgang en de andere aan de achterzijde.

Dan kan het zijn dat foto's worden overgeslagen of door gebrek aan bereken tijd verplaatst.

Bekijk het resultaat bij afspelen voordat er een Mix down van wordt gemaakt .

En maak er eens via hulp exporteren er een video als magix video van,en bekijk dan het resultaat eens voordat er een dvd van wordt gebrand of opgeslagen op externe schijf.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Ruud-Groot schreef op 31.03.2020 om 17:37 uur

Ik ga het proberen. Wel bedankt Michael.

Mocht het niet lukken, dan mail ik je weer. Excuus voor het melden in een verkeerde rubriek

Vriendelijke groet

Ruud

mi-bo schreef op 31.03.2020 om 17:40 uur

@Ruud-Groot

Beste Ruud,

Dank voor Uw Feedback,

Excuus aanvaard, zo blijft het Forum overzichtelijk, dank hiervoor.

Sc6

Michael