Foto niet zichtbaar op tijdlijn maar komt wel in slideshow

dubianthus schreef op 13.05.2016 om 10:32 uur

Ik ben een slideshow aan het maken er er komt ergens zomaar in beeld een foto die op mijn tijdlijn niet zichtbaar is.

Hoe kan ik deze verwijderen?

Heb al een aantal foto's er omheen wegehaald maar deze blijft niet zichtbaar, "lees om te bewerken", in beeld komen.

Reacties

mi-bo schreef op 13.05.2016 om 11:11 uur

Hallo Hetty, 

is je probleem al opgelost door 2 slideshows op 1 dvd te branden. 

met welk foto programma werk je nu eerst was het MAGIX foto prem 9, daarna weer fMAGIX oto 2016, een beet je verwarrend om een goed antwoord te gegeven

doe de tijdlijn eens groter maken, dan zie je de foto vanzelf

gr

Michael

dubianthus schreef op 13.05.2016 om 13:14 uur

Hi Michael,

 

Ik heb nog geen 2 shows gebrand want met de 2e ben ik bezig en daar zit de fout in.

Ik denk wel dat het branden zo moet gaan lukken, ik heb het wel geprobeerd er 2 achter elkaar te zetten en dat gaat goed.

Wellicht dat je me verder kunt helpen.

Wanneer ik op de tijdlijn kijk dan zit er achter een foto die je dan op de tijdlijn ziet 2 andere foto's. Deze zijn niet zichtbaar maar komen wel naar voren als je de show afspeelt. IK heb alle effecten al verwijderd een deel van de foto's verwijderd maar deze 2 foto's krijg ik niet weg. Erg irritant, ik werk onder tijdsdruk, het moet vandaag echt klaar zijn.

Ik hoop dat je dit probleem begrijpt en dat ik het goed heb omschreven en...... dat jij een oplossing hebt :-)

 

Groetjes,

Hetty

dubianthus schreef op 13.05.2016 om 13:16 uur

Even een aanvulling, ik werk nu met foto's op CD en DVD 9 Premium, dit gaat me momenteel nog even sneller af.

Daarna ga ik werken met Fotostory 2016. Daar was ik in begomnnen maar wanneer je dan een "film" wilt maken worden alle foto's ddor elkaar gegooit. :-(

mi-bo schreef op 13.05.2016 om 20:26 uur

Hallo Hetty,

sorry voor het late reageren, ik zit namelijk in Spanje, en ben niet altijd online.

 is dit probleem met storyboard modus of met tijdlijn modus, want in storyboard modus kan je de foto een voor een verwijderen, mits je een effect heb gebruikt dan moet je helaas alles verwijderen, een leer voor volgende keer begin met een aantal fotos op de tijdlijn sla deze op als opslaan als 00001, daarna fotos toevoegen en dan opslaan als 0002 enz gaat er iets fout kan je altijd terug naar toen het goed was

gr

Michael

dubianthus schreef op 17.05.2016 om 13:47 uur

Hai Michael,

 

Geniet lekker van Spanje!

Wel bedankt dat je reageert!

 

Groetjes,

Hetty