foto invoegen via verkenner webdesign 9 premium

Jose52 schreef op 18.01.2014 om 15:45 uur

Hallo weet iemand hoe het komt dat ik geen foto in kan voegen op de pagina.

Als ik dan via de verkenner de foto naar de pagina wil schuiven, dan wordt mijn muis een stopbordje. Ik kan er dan niets mee doen. Heb ik dan een instelling verkeerd staan?

Ik kan het nu alleen doen d.m.v. de foto te openen, dan kopieren en plakken. Dat is erg omslachtig want het moet heel makkelijk kunnen via drag en drop

Ik heb wegdesign 9 Premium.

groet, José

Reacties

fambdebeurs schreef op 16.02.2014 om 11:03 uur

Probeer het eens door webdesigner te verkleinen en dan je verkenner openen, je heb dus twee vensters naast elkaar volgens mij moet drag en drp zo wel lukken.

Mvg

Bart

Laatst gewijzigd door fambdebeurs op 16.02.2014, 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ik heb al diverse websites gemaakt, vooral met FrontPage, sinds twee jaar met Webdesign Maxic Premium. Het was wel omschakelen maar ik ben erg tevreden met de mogelijkheden daarvan.

hodl schreef op 04.03.2014 om 15:56 uur

Dat kun je wel vergeten. Ik ben al weken met de helpdesk bezig voor hetzelfde probleem.

Ik had webdesigner 9 premium gekocht omdat webdesigner 7 premium niet juist meer werkte onder Windows 8.1. Bij het verslepen van foto's vanuit de verkenner bevroor de afbeelding en liep het programma vast.

Nu bij versie 9 krijg ik ook een rondje met schuine streep erdoor te zien. Of ik dit nu vanuit de Verkenner of vanuit een website probeer, maakt allemaal niets uit. Alleen inderdaad via importeren en allerlei onhandige omwegen krijg ik het voor elkaar. Twee medewerkers van de Helpdesk schrijven nu allebei dat ze geen oplossing hebben en ik mijn geld kan terugvragen bij de klantenservice. Daar heb ik echter niets aan als ik 14 websites met het programma heb gemaakt en nog steeds onderhoudt.

Ik heb Magix erop gewezen dat dit probleem dan toch ook bij andere gebruikers moet voorkomen die Windows 8.1 gebruiken in combinatie met Webdesigner 9 Premium maar daar reageren ze niet op.

Ben blij dat ik dus niet de enige ben.