Reacties

Bol schreef op 06.01.2022 om 16:20 uur

Hallo @wybauw-deboeck,

Als u overschakelt van storyboard naar tijdlijn, dan kan het zijn dat u niet alle foto's ziet op het spoor. Maar als u op Weergave optimaliseren(Shift+B) klikt dan ziet u alle foto's die u gebruikt op het spoor zichtbaar worden.

zie ook het filmpje.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2022, 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wybauw-deboeck schreef op 06.01.2022 om 16:42 uur

Dat is een hele stap vooruit ! Wel bedankt !!! Klein zinnetje meer in de handleiding zou mooi zijn. Ik ga verder met mijn muziek.

Een ander probleem : wat is de functie van >< naast het vuilbakje links onderaan ?

Bol schreef op 06.01.2022 om 16:51 uur

Hallo @wybauw-deboeck,

Het doet mij deugd om te lezen, dat dit een grote stap voorwaarts is voor u. Als u de muiscursor op een symbooltje zet en even wacht dan krijgt u een kleine omschrijving. zie afbeelding.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wybauw-deboeck schreef op 06.01.2022 om 17:13 uur

Foto's heb ik even gezien. Ik laad 1 song en alles verspringt. Die song zie nergens, de eerste song zie ik 3 keer onder mekaar, foto's zie ik ook niet meer. Kan ik sporen die ik niet gebruik sluiten ? Moet ik alles koppelen of juist niet ? Op >< klikken heb ik al veel keren geprobeerd, ik zie ook niet wat er gebeurt. Ik heb de indruk dat ik op twee aparte kanalen van het forum zit. Wie vroeg mij of ik in België woon ? Ja, ik woon tegen Antwerpen.

wybauw-deboeck schreef op 06.01.2022 om 18:03 uur

Ben weer een beetje verder, heb nog een song op het spoor gekregen maar de foto's doen gek, ik wil de overgang controleren onder de juiste foto's. Heb de 2de en 3de versie van song 1 in vuilbak gekregen.

Bol schreef op 06.01.2022 om 18:10 uur

@wybauw-deboeck

Hallo Wybauw,

Het klopt, ik heb u via persoonlijk berichten een paar keer antwoorden gegeven. Hier heb ik verschillende redenen voor, waar ik op dit openbare forum niet inga.

Eerst wil ik nog even dit laten zien. U kunt zelf altijd hulp inroepen, dit doet u zo. Zie het filmpje.

Met vriendelijk groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.01.2022 om 18:26 uur

@wybauw-deboeck

Hallo Wybauw,

Op deze manier zet u overgangen. zie filmpje.

Met vriendelijke groet, Rob

PC -1-

PC -2-