Reacties

RiViS schreef op 04.11.2014 om 14:31 uur

Vervelend na al dat werk;  zijn de foto's nog wel opgeslagen in de map waar ze stonden tijdens de montage? De foto's zelf staan nl niet in je project, daar staan alleen verwijzingen naar de map(pen) waarin ze staan. Dus: de originele bestanden niet verplaatsen of verwijderen totdat het project af is en de film is geexporteerd naar dvd of harde schijf.

groet,

Rijk

gribnau schreef op 04.11.2014 om 19:50 uur

Beste Rijk,

Dit had ik ook kunnen bedenken. Wat moet ik doen om de 'verwijzing naar de mappen' concreet vast te leggen in het systeem waardoor de foto's blijven staan. Waar vind ik dat in het program en welke stappen moet ik daarvoor zetten.

Graag een concreet anntwoord.

groeten Gribnau

Voormalige gebruiker schreef op 05.11.2014 om 09:59 uur

Beste,

Op dit forum proberen Magixgebruikers mede gebruikers te helpen, zo ook Rijk. Uw opmerking dat u het irritant vindt dat u moeilijk contact krijgt met Magix en dat dit bewust wordt afgehouden deel ik niet met u. U kunt een mail sturen naar de afdeling support. Hoe u dat kunt doen leest u op: https://support2.magix.com/customer/nl/request

Ik zal proberen u een zo goed mogelijk antwoord te geven op uw vraag. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

1. Zet alle foto's, die u gaat gebruiken in een project, in een en de zelfde map. (bv. vakantiefoto's)

2. sla  het projectbestand (naam.mph) op in die zelfde map als waar uw foto's staan

3. Sla ook muziek e.d. ook in deze zelfde map op.

Als u dat heeft gedaan dan kunt u uw project vanuit deze map direct inladen Fotostory 2015 deluxe.

Succes met het veelzijdige programma van Magix,

Rob