Flikkerende beelden op DVD

wybauw-deboeck schreef op 27.09.2019 om 15:59 uur


 

Ik werk met Magix Fotostory Easy op mijn HP desk top en ben zeer tevreden met wat dit programma kan.

Ik zet mijn filmpjes (foto’s, filmpjes en muziek) op schijven DVD-R van Philips (4,7 GB, 1-16x speed).

Ik heb onlangs een Blu-ray/DVD player LG BP 350 gekocht.

Probleem :  sommige beelden flikkeren, dat had ik niet bij projectie op het scherm van mijn Tpshiba laptop.

Ik lees van alles over kabeltjes voor de LG player.

Wat kan ik doen om het flikkeren te vermijden ?


 

Reacties

mi-bo schreef op 27.09.2019 om 16:11 uur

@wybauw-deboeck

Beste,

Het is vreemd dat U geen problemen had met Toshiba(jammer genoeg niet meer te koop)en wel problemen heeft met Hp.

Het is best mogelijk dat er iets niet goed is tussen HP en LG.

Ik zelf bezit geen LG (producten)Blu-ray speler.,maar er zullen vast wel op het Forum Freaken zijn die U verder kunnen helpen met een goed advies

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Bol schreef op 27.09.2019 om 16:37 uur

Hallo Wybauw,

Magix Fotostory Easy tijdelijk geïnstalleerd. U zou het volgende kunnen doen / uitproberen om het flikkeren tegen te gaan. Zet een vinkje bij de instellingen Mpeg-encoder / anti-interlacefilter gebruiken (flikkeringen)

Brand nu nog eens uw DVD en kijk wat nu het resultaat is.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.09.2019, 16:40, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-