Filpjes in .MTS formaat , geen geluid

picolosenior schreef op 03.11.2016 om 09:58 uur

In Fotostory2016 krijg ik telkens bij het importeren of afspelen van filmpjes in .MTS formaat de boodschap " om deze audiofunctie te kunnen gebruiken heeft U een uitbreidingspakket nodig . Wilt U het uitbreidingspakket gratis downloaden ? " Bij downloaden wordt dit automatisch uitgevoerd . Verschillende keren geprobeerd maar geen resultaat. 

Na het opzoeken van de file " MagixAudioExtPackage.exe " krijg ik bij het uitvoeren van deze file de boodschap" geen geldige Win32 toerpassing " ? 

Iemand een tip om dit op te lossen ? 

Als ik de . MTS filmpjes converteer in mpeg4 is er geen enkel probleem . Maar het is niet fijn om een 150 tal filmpjes te moeten converteren.

Reacties

mi-bo schreef op 03.11.2016 om 10:21 uur

Picolosenior,
zover mijn kennis gaat, is het niet mogelijk om in MAGIX Fotostory 2016 ( classic ) M2TS, of MPeg4 in te laden en te bewerken, wel in Fotostory 2016 Plus.
maar misschien een vreemde vraag, waarom geen MAGIX Fastcut of MAGIX vdl pakket om filmpjes te bewerken, en over te zetten
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 03.11.2016 om 10:49 uur

Hallo Picolo,

Probeer dit eens:

1. klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling Fotostory 2016

2. start Fotostory 2016 op "als administrator uitvoeren"

3. sleep een een filmfragement naar de tijdlijn

Succes,

Rob

picolosenior schreef op 03.11.2016 om 12:38 uur

Rob ,Bedankt voor de snelle reactie. Fotostory2016 als administrator uitvoeren maakt geen verschil.

picolosenior schreef op 03.11.2016 om 12:46 uur

Michael, bedankt voor uw reactie. Ik kan het .MTS filmformaat omzetten naar Mpeg4  met Magix Video pro X3 .  In Fotostoty2016 deluxe heb ik geen enkel probleem met filmpjes in Mpeg4 formaat. Maar mijn originelen zijn nu genomen in . MTS en eigenlijk verwacht ik dat het programma dit moet aankunnen vermits er automatisch wordt verwezen naar een uitbreidingspakket .

mi-bo schreef op 03.11.2016 om 13:37 uur

Picolosenior.
Gezien u MAGIX video Pro X3 heeft dit is een Engels pakket, werkt u vermoedelijk met Win7
Ik heb net wat beelden ingeladen .MTS kreeg de melding
Wilt U het uitbreidingspakket gratis downloaden ?( u moet wel online zijn )
dit heb ik gedaan en mijn project speelt keurig af met muziek, is het pakket wel volledig geinstalleerd en via hulp extra gratis programma downloaden, en online geactualiseerd
het moet versie 15.0.5.119 zijn.

Gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 03.11.2016 om 15:36 uur

Hallo Picolo,

Op mijn computer heb ik fotostory 2016 deluxe staan.
Ik kan zonder problemen de MTS bestanden, die ik met mijn Sony camera maak, op de tijdlijn zetten.
Wanneer je, via Hulp / gratis download en geactualiseerd heeft naar de laatste versie, moet het Fotostory naar behoren te werken. Mocht de probleem nog niet zijn opgelost, dan zou je kunnen proberen om:

1)
Het Fotos_dlx.ini  bestand te verwijderen, dit bestand kan corrupt zijn.
Ga naar: C:\ gebruikers \ gebruikersnaam \ AppData (verborgenmap) \ Roaming \ MAGIX \ Fotostory_2016_Deluxe\ Fotos_dlx.ini. Bij het opnieuw opstarten van Fotostory, wordt dit bestand automatisch weer aangemaakt.

2)
Fotostory 2016 te deinstaleren en weer opnieuw te installeren.
Verwijder voor het installeren eerst de map: C: \ ProgramData (verborgen map) \ MAGIX \ Fotostory_2016_Deluxe (let op: De map met de underscore streepjes)

Succes,

Rob

picolosenior schreef op 03.11.2016 om 16:36 uur

Hallo Rob en Michael

1- heb geactualiseerd ; probleem is niet opgelost

2-File Fotos_dlx.ini verwijderd , Fotostory2016 opgestart , . MTS file ingeladen , boodschap uitbreidingspakket , pakeet geladen : probleem is niet opgelost.

heb de indruk dat het uitbreidingspakket zich niet in het programma nestelt.

Ik zal nog eens proberen met alles te deinstalleren en daarna opnieuw beginnen .

Voormalige gebruiker schreef op 03.11.2016 om 17:29 uur

Hallo Picolo,

Nog even deze opmerking.

Ik heb nooit Video Pro X3 gehad en ook nooit één vraag gehad om een uitbreidingspakket te installeren, in welk Magix programma dan ook.

Wat ik wel krijg is, nadat ik een Magix programma heb geinstalleerd en een MTS bestand naar de tijdlijn sleep, dat er eerst een codex geactiveerd moet worden. Het Magix programma doet dit via het internet. (Dit is eenmalig)

Mijn advies vergeet a.u.b.  MagixAudioExtPackage.exe, dit is waarschijnlijk bestemd voor een 32bits programma. Fotostory 2016 is 64 bits.

Succes met het herinstalleren van Fotostory 2016.

Rob 

Voormalige gebruiker schreef op 10.11.2016 om 22:50 uur

Hallo Picolo,

Is jouw probleem opgelost?

Zo niet kijk eens hier naar:  https://support2.magix.com/customer/nl/download/audiopack2016

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 12.11.2016 om 12:52 uur

Hallo Picolo,

Zie het antwoord van mvliegent. http://www.magix.info/nl/eveneens-geluidsproblemen-met-mts-videos-in-photostory-2016-deluxe.knowledge.1180520.html

Groet,

Rob