Reacties

Bogaert-Willy schreef op 11.12.2021 om 14:02 uur

Oplossing en probleem: Heb ondertussen vastgesteld dat dit te maken heeft met de effectovergangen basic. Wanneer deze gebruikt worden vormt dit een filmobject waardoor de film niet meer kan geëxporteerd worden.

mi-bo schreef op 11.12.2021 om 15:00 uur

@Bogaert-Willy

Beste Willem.

Als Uw oproep en reactie op Uw eigen schrijven gelezen, ik zal er van uitgaan dat Uw oproep over MVPX13 gaat , heeft U de laatste download Patch van maandag jl 43 Mb ook gedownload en geïnstalleerd.

.sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.12.2021 om 15:34 uur

@Bogaert-Willy

Hallo Willy,

Zet de programma-instellingen eens op de standaardwaarde. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instelling.....

Als het bovenstaande niet het gewenste resultaat geeft, dan zou u ook eens kunnen proberen om het video_pro_x.ini bestand te verwijderen. Als u deze verwijderd, dan worden ook de programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, maar zal ook eventuele PC configuratie fouten herstellen. Bij het opstarten van Pro X wordt dit bestand weer automatisch aangemaakt.

Hebt u ook de laatste drivers voor uw Videokaart geïnstalleerd? Als u een Nvidia kaart hebt ga naar: https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/drivers/

Succes, Rob

Aanvulling: 11-12-2021 om 15:45uur

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-06-12-2021--1288957/

 

Laatst gewijzigd door Bol op 11.12.2021, 16:07, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bogaert-Willy schreef op 13.12.2021 om 10:07 uur

 

Beste Michael,

Bedankt voor uw snelle reactie.
Deze update was al gebeurd, ook op mijn laptop. Het probleem blijft hetzelfde.

Mvg,
Willy

Bogaert-Willy schreef op 13.12.2021 om 10:56 uur

 

Beste Rob,

Bedankt voor het snelle antwoord.
Heb gedaan zoals je gevraagd hebt, echter blijft het probleem dat ik films niet kan exporten met sommige, dus niet alle overgangen (zie foto) uit "effectenovergangen basic". Wanneer ik andere overgangen gebruik is er geen probleem om films te exporteren.

Op mijn laptop is dit juist hetzelfde probleem.
Weet niet wat de oorzaak is?
Mvg,
Willy

mi-bo schreef op 13.12.2021 om 11:22 uur

@Bogaert-Willy

Beste Willy,

Na het laten zien van PNG,( dit is geen eigen productie, als mij niet vergis) wat is het resultaat als U van dat stukje filmobject eerst een Mp4 maakt en dan importeer in het project.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bogaert-Willy schreef op 13.12.2021 om 12:21 uur

Beste Michael,
Wat bedoel je met eigen productie?
Misschien is dit duidelijker.

Heb een filmobject met de overgang in mp4 gemaakt en dan geimporteert in de film.
Op deze wijze kan ik wel de film exporten, wel omslachtig om op deze wijze een overgang maken.
Bedankt voor een oplossing.
Mvg,

Willy

 

Dit is het volledige beeldscherm:

mi-bo schreef op 13.12.2021 om 12:28 uur

@Bogaert-Willy

Beste Willy,

Dank voor Uw Feedback,

Wat ik bedoelde met eigen productie ( de beelden die problemen veroorzaken, heeft U die zelf opgenomen of komen die ergens anders vandaan ).

maar U heeft een oplossing gevonden,

misschien ook een programmeur foutje,

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 13.12.2021 om 12:41 uur

@Bogaert-Willy

Hallo Willy,

U wilt volgens mij een MVP project exporteren als een MP4 bestand. Klopt dit? Als dat zo is ga dan als volg te werk:

  • Ga naar: bestand / film exporteren / video als mpeg-4

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.12.2021, 12:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bogaert-Willy schreef op 13.12.2021 om 12:59 uur

Beste Michael,

De beelden heb ik zelf opgenomen maar dateren van 2018.
En zoals jezelf vermeld waarschijnlijk een programmeerfoutje, is ook mijn mening.
Bedankt voor je hulp.

Mvg,
Willy

Bol schreef op 13.12.2021 om 23:06 uur

@Bogaert-Willy

Hallo Willy,

Uw probleem kunnen reproduceren. Volgens mij is dit een bug in het Video Deluxe 2022 versie 21.0.1.107 en Pro X13 versie 19.0.1.129.

Zie Filmpje:

Ik heb een mailtje gestuurd naar Magix Duitsland, met de vraag of deze bug bij hun bekend is. Zodra ik een antwoord terugkrijgt, zal ik u het antwoord van Magix laten weten.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.12.2021, 23:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bogaert-Willy schreef op 13.12.2021 om 23:13 uur

Het is inderdaad bij u ook hetzelfde.
Oké, bedankt en succes,
Grt,
Willy