Reacties

mi-bo schreef op 10.01.2022 om 15:50 uur

@vakejosse

Beste,

Misschien een optie.

Ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Misschien werkt hrt dan wel.

Sc6 Blijf gezond en een Covid-19 (omikron, flurona)vrij 2022

M.vr.gr

Michael

vakejosse schreef op 12.01.2022 om 11:44 uur

heeft niet geholpen.

Bol schreef op 12.01.2022 om 11:49 uur

Hallo @vakejosse,

Probeer eens het volgende. Verwijder het videodeluxe.ini bestand. Als u deze hebt verwijderd, dan worden de programma-instellingen ook op de standaardwaarden teruggezet, incl. eventuele PC configuratiefoutjes. Als u VDL 2022 weer opstart, wordt dit bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Diverse keren aangepast i.v.m. taalcorrecties.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2022, 12:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 12.01.2022 om 15:02 uur

Hallo Bol duizend maal dank u wel, heb wel wat moeten zoeken eer ik was waar ik moest zijn (ben nog een leek op de PC) maar ik heb het dank zij u gevonden, uitgevoerd en mijn programma werkt weer. Ik was wel vergeten te vermelden bij mijn vraagstelling dat ik met Video de luxe 2016 premium werk. Maar alles is goed gekomen waarvoor nogmaals mijn dank.

Hopelijk tot nooit meer en anders tot een volgende keer

vakejosse

Bol schreef op 12.01.2022 om 15:20 uur

Hallo @vakejosse,

Het doet mij deugd om te lezen, dat na het zoeken van de juiste Map en videodeluxe.ini bestand het toch nog gelukt is om uw probleem op te lossen.

Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 12.01.2022 om 15:34 uur

Nogmaals bedankt Rob.

vakejosse schreef op 12.06.2023 om 16:54 uur

He Bol mijn afspeelmarker heeft weer zijn kuren en beweegt niet mee op de tijdlijn. Ik heb al vier keer geprobeerd het te herstellen volgens je uitleg op 12/01/2022 maar ditmaal werkt het niet. Misschien heb je nog een andere uitkomst in je rijke ervaring? Alvast bedankt vakejosse.

Bol schreef op 12.06.2023 om 17:45 uur

@vakejosse

Hallo Vakejosse,

Werkt u nog steeds met VDL 2016 premium? Wat u zou kunnen proberen is het volgende. Verwijder eens de gehele cache map. Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-