Film voltooien op USB stick

Henk-deWilde schreef op 25.12.2021 om 14:26 uur

Ik heb recent (dec 2021) Video Easy aangeschaft want vond Video de Luxe te moeilijk. Werk met Windows 11 op HP computer met Intel i7; 64 bits x64 processor.

Film voltooien en dan op USB opslaan lukt echter niet. DBK error in BurnProject 10 movie encoding failed. Wat nu te doen?

Reacties

mi-bo schreef op 25.12.2021 om 14:35 uur

@Henk-deWilde

Beste Henk..

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het is mogelijk dat MAGIX Video Easy(2021) nog niet compatibel is met Windows 11, hier wordt hard aangewerkt, vermoedelijk begin 2022.

Fijne feestdagen en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 25.12.2021 om 15:05 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Film voltooien en dan op USB opslaan lukt echter niet. DBK error in BurnProject 10 movie encoding failed....

U kunt geen DVD rechtstreeks op een USB branden. Kunt u een korte beschrijving geven hoe u het doet om u projectbestand te branden? Dan kan ik een gerichter antwoord geven

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren aangepast i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 25.12.2021, 17:09, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk-deWilde schreef op 26.12.2021 om 01:35 uur

Antwoord op MIbo: Dan heb ik dus Video easy nu aangeschaft terwijl ik het niet kan gebruiken in Windows 11. Wat nu?

Anrtwoord op Bol: ik gebruik : film voltooien; op SD kaart uitvoeren; gewenst uitvoerformaat SD kaart; op geheugenkaart opslaan en dan OK. Resultaat is dat de film voor 75% wordt opgeslagen en dan stopt.

mi-bo schreef op 26.12.2021 om 08:17 uur

@Henk-deWilde

Beste Henk.

Dank voor Uw Feedback.

U heeft de Engelse versie als abonnement gekocht, is dit binnen 1 maand gedaan, kunt U naar infoservice@magix.net een mail sturen dat U met Windows 11 werkt(en problemen heeft), en wat zij voor U kunnen betekenen om contract ongedaan te maken.(stuur wel tegelijk het contact mee.)

Sc6

Blijf gezond, fijne 2de Kerstdag en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.12.2021 om 10:57 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Ik ben er nog niet van overtuigd, dat Magix Video Easy niet onder W11 werkt. Ik heb nog nergens gelezen of gezien, dat uw Magix Video Easy Engelstalig is. Alle foutmeldingen zijn meestal in het Engels.

Dat het opslaan van uw filmproject bij 75% stopt, kan het gevolg zijn, dat uw USB stick c.q. SD kaart niet op de juiste manier is geformatteerd. Kijk eens bij de eigenschappen of deze als NTFS is geformatteerd. Zo niet, doet dan als nog en probeer het nog eens.

Zie eens deze link: Wat zijn de verschillen tussen de NTFS- en FAT32-bestandssystemen voor geheugenkaarten?

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren aangepast i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 26.12.2021, 13:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.12.2021 om 13:15 uur

@Henk-deWilde

Beste Henk.

na U een correct antwoord te hebben gegeven 25.12.2021 om 14.35 uur

een reactie wat geschreven is door Bol  op 26.12.2021 om 10:57 uur

" Ik heb nog nergens gelezen of gezien, dat uw Magix Video Easy Engelstalig is"

Hier kunt U zien en zoals U zelf weet is dit wel Engelstalig.

https://www.magix.com/nl/video/video-easy/?ef_id=EAIaIQobChMIw9f7v7OB9QIVjud3Ch2dhwIiEAYYBiABEgLJOPD_BwE:G:s&AffiliateID=87&phash=QL7GhMq5Y85Nj6O3&gclid=EAIaIQobChMIw9f7v7OB9QIVjud3Ch2dhwIiEAYYBiABEgLJOPD_BwE

daar het niet mogelijk is na U oproep "Film voltooien en dan op USB opslaan lukt echter niet "ben ik ervan uitgegaan dat het over de laatste versie van MAGIX Video Easy( Engelstalig) gaat gedownload via MAGIX Shop, "recent (dec 2021) Video Easy aangeschaft"

Heeft U zoals U schrijft "recent aangeschaft "niet via MAGIX Shop, dan heeft U een verouderd product gekocht(wel in het Nederlands)at zeker niet onder Windows11 zal werken.

gezien U niet eens de mogelijkheid heeft tot voltooien.

heeft geschreven antwoord hieronder door Bol helemaal geen meerwaarde.

"Dat het opslaan van uw filmproject bij 75% stopt, kan het gevolg zijn, dat uw USB stick c.q. SD kaart niet op de juiste manier is geformatteerd. Kijk eens bij de eigenschappen of deze als NFTS is geformatteerd. Zo niet, doet dan als nog en probeer het nog eens. "

Sc6

Blijf gezond, en een gezond Covid-19( Omikron) 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met verbeterde info

 

 

 

Bise schreef op 26.12.2021 om 14:27 uur

Beste Henk,

Zoals Bol al schreef USB stick formatteren met ntfs. Volgens mij zijn z,n antwoorden weldegelijk van meerwaarde. Het laatste antwoord van moderator mi-bo heeft totaal geen meerwaarde.

Mvg,

Cees, " al heel lang magix gebruiker".

 

Bol schreef op 26.12.2021 om 14:48 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk en Cees,

Als moderator ga ik niet in op de gegeven antwoorden door Mi-Bo als moderator. Het is aan de forumleden of zij wat de gegeven antwoorden hebben. Dit forum is bedoeld om forumleden te helpen en niet om iemand aan- of af te vallen!!!

Zie art. 1 van de communityregels

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob (moderator)

Gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 26.12.2021, 15:21, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.12.2021 om 17:25 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk,

.....Film voltooien en dan op USB opslaan lukt echter niet. DBK error in BurnProject 10 movie encoding failed. Wat nu te doen?.....

Wat u moet doen is uw USB stick c.q. SD kaart op NTFS formatteren dan zult u zien, dat uw gehele project wordt weggeschreven zonder fouten.

Ik heb uw foutmelding DBK error in BurnProject 10 movie encoding failed  kunnen reproduceren in Magix Video Easy onder Windows 10.

Succes en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Gewijzigd "SD schijf" moest zijn "SD kaart".

 

Laatst gewijzigd door Bol op 26.12.2021, 19:29, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-