Ik ben een film aan het monteren en dacht van in het begin een film-of montagesjabloon in te voegen. Ik heb dit gemaakt maar het programma opent hiervoor een nieuw werkblad. Hoe sleep ik dat nu naar het begin van mijn film ?
Ik heb voor u een filmpje gemaakt, waarin ik u laat zien hoe u een stukje van een film-of montagesjabloon kan invoegen bij een eerder gemaakt filmpje. Let niet op de inhoud van het filmpje, maar meer op hoe ik uw probleem heb aangepakt.
Ik durfde eerst niet op de ja klikken, vandaar dat ik niet meer verder kon. Ondertussen heb ik dit geprobeerd en het is gelukt. Is het zo dat je aan die sjablonen zelf niets kan veranderen? Wanneer een vliegtuig passeert, kan je er waarschijnlijk geen auto van maken en omgekeerd. Of toch ?
Als u overschakelt naar de tijdlijn, dan kunt hier weer naar hartenlust in monteren. Waarschijnlijk kunt u dan een passerende vliegtuig vervangen voor een passerende auto. Ik heb de motorpolitie vervangen voor de ingang van het dierenpark Amersfoort. Is dit wat u bedoeld? Laat het mij weten.
Het is niet dat wat ik bedoel. Ik heb een bestaand sjabloon genomen (filmsjablonen basic, wanderlust) en kan daar niets aan veranderen. Ik kan enkel foto's toevoegen waar nodig en voor de rest moet ik gebruiken wat zij voorstellen.
Ik heb nu ook 6.99 euro betaald voor een intro sjabloon 'mountain cabin alps', maar ik kan dit onmogelijk in mijn film krijgen.
Ik probeerde dit in mijn tijdslijn te slepen, dit lukte eerst niet en toen het wel lukte blokkeerde het programma en mocht ik mijn pc uitschakelen. Bij de heropstart heb ik niet opslaan gekozen en ik durf het er niet meer opnieuw instoppen.
Heb jij ervaring met deze sjablonen ?
Wat jij toonde in je antwoord hierboven zijn waarschijnlijk de foto's die je kiest. Maar het voorgeprogrammeerde, daar kan je niets aan veranderen zeker ?
Ik wou je er eigenlijk niet mee lastig vallen, je hebt me al zo vaak geholpen (waarvoor dank hoor 👍)
Als u een filmfragment op de tijdlijn hebt staan en u sleep de Intro naar de tijdlijn, dan wordt deze aan het begin geplaatst, maar als nu de Outro aan naar het einde sleep, dan wordt de eerdere intro weer verwijderd. Dit kunt u voorkomen door uw filmfragment in twee delen te knippen en dan moet het wel lukken. Sleep de Intro naar het begin van eerste stukje film en de Outro naar het einde van het twee stukje film.
Als ik dat probeer lukt het niet. Ik moet eerst die intro afspelen en dan van de grote display slepen naar mijn film. De resolutie aanpassen (1 keer) en dan lukt het. Maar als ik die gekochte intro erin wil slepen, dan lukt dit niet en krijg ik volgende melding: 'selecteer een bestand in de mediapool'. Ik druk dan op de downloadpijl en het lukt om deze intro erin te slepen, maar ik kan er dan niets mee doen. Zelfs niet verschuiven naar links of rechts, alle balken hangen vast aan elkaar en aan mijn film.
Een Intro en Outro kunt u alleen aan het begin of het einde toevoegen. Nu zie ik weer, dat u een beeld object wilt toevoegen. Doe wat er in het schermpje staat. Sleep zo'n object vanuit de mediapool naar de tijdlijn en plaatst deze op het filmfragment .