film bewerking golfvorm

azandvliet2 schreef op 22.11.2013 om 16:55 uur

hallo met aad;ik doe wederom een beroep op jullie kennis,ik was in video mx de luxe een film aan het monteren ,toen kreeg ik plotseling een schermpje te zien, met de mededeling dat de golf-uitvoer apparaat "GEEN"kan dit formaat niet afspelen reden hiervan is een apparaat id gebruikt die buiten het bereik van het systeem valt', film verder afspelen gaat niet meer ,weten jullie een oplossing hiervoor groeten aad, ik heb windows xp

Reacties

mi-bo schreef op 22.11.2013 om 17:02 uur

Vermoedelijk zal het project op een externe harde schijf staan, en die zal niet gezien worden, , misschien heeft de externe harde schijf geen naam, of zit in het nu in een ander usb slot

gr

azandvliet2 schreef op 22.11.2013 om 17:08 uur

film stond op een externe schijf maar deze heb ik via sony memoires op mijn pc gezet ,op de pc wordt deze film wel afgespeelt maar niet in video de luxe mx plus, er staan wel beelden op maar kan niet afspelen

Voormalige gebruiker schreef op 23.11.2013 om 17:31 uur

Beste,

1. Een vraag hoe start je de film op in VDL?

2. Gebruik je hiervoor het project dat je ooit heeft aangemaakt met "naam.MVP"

3. Wat voor extentie heeft uw film. bv. mpeg, avi

Het "Naam.mvp" bestand bevat alleen maar verwijzingen. Dus ook zal hij zoeken naar de externe harde schijf. Wat je zou kunnen proberen is om "naam.mvp" bestand te kopieren naar de map waar je de film heeft opgeslagen. Vanuit deze map start je "naam.mvp" op. Waarschijnlijk worden dan de verwijzingen aangepast.

Succes,

Rob 

azandvliet2 schreef op 24.11.2013 om 14:30 uur

hallo beste meedenkers,op zaterdag heb ik niet op de pc gezeten dit is n.l de kleinkinderen dag,nu zondag achter de pc en magix geopend voor de hulp die ik afgelopen vrijdag had gevraagd,en er waren mededelingen over het probleem wat ik had,dus video  mx de luxe geopend,clic op mijn video en tot mijn verbazing kan ik de door mij bewerkte film weer afspelen en bewerken,vreemdt apparaat deze pc , maar hij doet het weer, maar ja jullie allemaal bedankt voor de gedane moeite, gr aad