Film afspelen op TV via USB

AE-vanderPloeg schreef op 26.11.2020 om 14:40 uur

Onlangs heb ik Photostory Deluxe 2021 aangeschaft. Inmiddels heb ik via trial and error ( en m.b.v. de handleidING) een filmpje gemaakt. Dat heb ik opgeslagen op een USB stick. Ik probeer het op mijn TV af te spelen. Maar helaas, het lukte niet. De TV gaf aan: geen leesbaar bestand. Magix geeft aan, dat het in principe zou moeten kunnen. Weet iemand in welk formaat ik een film moet opslaan om het op TV te kunnen afspelen?

 

Groet,

 

Guus

Reacties

mi-bo schreef op 26.11.2020 om 15:11 uur

@AE-vanderPloeg

Beste Guus,

U heeft een project op de tijdlijn staan, met tekst en geluid( muziek ) ga naar bestand exporteren, en dan gaat het wel

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

mi-bo schreef op 26.11.2020 om 15:33 uur

@AE-vanderPloeg

Beste Guus,

hier een compilatie hoe te handelen,

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7509800/

Sc6.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.11.2020 om 19:51 uur

@AE-vanderPloeg,

Hallo Guus,

U hebt een filmpje gemaakt met Photostory 2021 en daarna op een USB stick gezet. Ik krijg het sterk vermoeden, dat u het projectbestand Slideshow xx.xx.MPH naar uw USB -stick hebt gekopieerd. Dit bestand kan niet worden afgespeeld via uw TV. U moet uw gemaakte Slideshow.MPH eerst als een MP4 bestand exporteren. U kunt dan dit MP4 bestand op uw USB stick zetten en afspelen via uw TV.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

 

Laatst gewijzigd door Bol op 26.11.2020, 19:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-