Reacties

mi-bo schreef op 12.03.2017 om 10:58 uur

Hallo Ria,

De FB link activeren, ga naar website eigenschappen, de optie onder doe niets, de link neer zetten, dan opslaan, daarna kan de website worden gepubliceerd, en het werkt

gr

Michael

ria-vanderholst schreef op 12.03.2017 om 11:50 uur

Michael, bedankt voor je antwoord maar het werkt nog steeds niet. De link stond er al want anders zou ik bij de preview ook niet kunnen doorklikken naar mijn FB website. Alleen bij het echte uploaden (na bewaard te hebben als htm) zie ik als ik naar mijn website ga, weer het Xara en geen FB.

Het is om moe van te worden. Ik moet wel zeggen dat ik een andere host heb. Maar die uploadgegevens heb ik ingevoerd en bewaard in een profiel en de ander dingen uploaden gaat wel goed.

Zou het iets met pingen te maken kunnen hebben ?

Hoe kan ik dat Xara verwijderen ?

 

Groet,

Ria

mi-bo schreef op 12.03.2017 om 12:39 uur

Ria,

ik heb aangenomen dat FB ( Facebook ) betekend , is dit correct.

of de naam van een andere hosting + domeinnaam

gr

Michael

ria-vanderholst schreef op 12.03.2017 om 16:34 uur

Dat klopt, met FB bedoel ik Facebook.

gr, Ria

ria-vanderholst schreef op 12.03.2017 om 17:11 uur

Oh, het probleem is niet Facebook maar het uploaden. Ik heb de gegevens van mijn andere host allemaal ingevuld. Maar is kreeg de melding bij "publiceer website" : URL website onbekend.

Toen ik bij het invullen van de ftp gegevens bij het vakje "website url" kwam heb ik daar de volledige www. enz.  ingevuld. Maar ik lees nu dat de upload dan in een submap komt.

Maar als ik het niet invul houd ik de melding URL onbekend. Terwijl ik de juiste ftp naam invul. Ik denk dat het probleem daar ligt. Of toch niet: ik zie ook dat ik een index.html heb en een index.htm. Magix exporteert standaard naar htm. Hoe ik aan die html kom weet ik niet zeker. Ik werk nog maar net met Magix. Maar als ik de (oudere) html probeer te verwijderen lukt dat niet omdat ik geen rechten heb. Kan het zijn dat die oudere html de nieuwere htm overruled ------

Hulp op prijs gesteld.

groet,

Ria

mi-bo schreef op 13.03.2017 om 22:11 uur

Ria,

de gemaakte website via eerste pagina index op de Pc opslaan in een map ( doen opslaan las /in ) dan naar exporteren gaan, dan als html in de map zetten, en het publiceren gaat zoals de hosting dit heeft voor geschreven, hiervan heeft u een schrijven gekregen, en dan wordt het totaal op de Website gezet en niet in een submap

gr

Michael