extra effecten activeren

plagge schreef op 23.11.2021 om 12:57 uur

Ik heb VDL 2021 ge-update naar VDL 2022. Daarbij wordt alles van VDL vervangen en dus ook de extra's die je meegeleverd hebt gekregen. Geen probleem zou je zeggen gewoon even opnieuw activeren. Dat heb ik gedaan en na herstart wordt opnieuw gevraagd om te downloaden. Klein foutje dus toch maar opnieuw de hele serie gedownload. Na de aanbevolen herstart is alles weer in de stand : downloaden. zie bijlage. Wat doe ik fout? Groet, Geertjan

Reacties

mi-bo schreef op 23.11.2021 om 13:53 uur

@plagge

Beste Geertjan.

overal waar pijltje staat kunt U opnieuw downloaden en installeren, en wordt daarna neergezet en te openen onder New Blue of ProDad

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (First Dutch Forum Moderator sinds 2008 )

plagge schreef op 23.11.2021 om 15:04 uur

Beste Michael,

Inderdaad uw tip is helemaal juist en heb ik ook zo uitgevoerd. Alleen zijn zoals ik schreef, na het opnieuw opstarten, alle gedownloade items die vóór de nieuwe opstart keurig voorzien waren van een logo weer terug in de situatie zoals de foto weergeeft. Met andere woorden: ik moet nu na elke herstart deze items opnieuw downloaden. Dus daar zit het probleem. Groet, Geertjan

mi-bo schreef op 23.11.2021 om 15:46 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Het klopt dat het zo blijft staan

als U iets naar beneden scroll staat het ook onder New Blue(aparte )mapje, of ProDad(aparte mapje), als het goed is, ten minste wel op mijn laptop.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 23.11.2021 om 15:52 uur

@plagge,

Hallo Geertjan,

Voor zover ik het weet, hoeft u als er geüpgraded wordt van VDL 2021 naar VDL 2022, deze niet opnieuw te worden geïnstalleerd. Tenzij als u problemen ondervindt.

Wanneer u deze niet bij effecten ziet staan, klik dan eens op Scannen. Dan worden alle plug-ins weer opnieuw ingelezen. 

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2021, 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 23.11.2021 om 15:58 uur

Hallo Michael, Inderdaad ik had door moeten scrollen want ook bij mij staan alle mogelijkheden eronder. Dank U.

@Rob fijn dat ik nog een tweede optie van jou gekregen heb maar achteraf niet meer nodig. Toch bedankt voor het meedenken. Groet, Geertjan

Bol schreef op 23.11.2021 om 16:06 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Ik wens u veel succes met maken van mooie teksten met New-Blue Titler Pro 6.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.11.2021 om 17:40 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Dank voor Uw Feedback.

Goed bericht dat U naar het naar beneden scrollen Uw vraag is beantwoord.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael