Hoi!
Vanwege problemen met Windows Vista en het opnieuw erop zetten hiervan, moest ik Video Deluxe 17 ook opnieuw installeren.
Toen ik dit gedaan had, en vrolijk weer begon met filmpjes in elkaar zetten, bleek dat ie niet meer direct naar Youtube wilde exporteren.
Hij verwerkt het filmpje eerst wel goed, maar als ie dan het bestand wil overdragen, loopt ie bij de laatste 3 of 2 seconden vast. Heel gek, want als hij daar is, heeft ie nog geen 3MB geupload van de 22 bv!
Verder geeft ie geen foutmeldingen aan ofzo, hij loopt gewoon vast. Ik heb het ondertussen al 6x geprobeerd.
Ook heb ik gemerkt dat ie tijdens het filmpjes maken af en toe vastloopt. Dit heeft ie hiervoor nooit gedaan.
Ik wil graag mijn filmpjes direct naar Youtube kunnen exporteren, want als ik er een Quicktimebestand van maak gaat ie schokjes geven in het beeld en AVI is veel te groot.
Ben het nu aan het proberen met een MediaPLayerbestand, maar ben bang dat de kwaliteit op Youtube dan aanzienlijk minder wordt.
Is dit een kwestie van het programma nogmaals opnieuw installeren, of wat moet ik doen?! Help!