Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2022 om 11:01 uur

@hdijksterhuis

Misschien heeft U iets aan deze link

https://support.xbox.com/nl-NL/help/errors/error-code-0xc00d36c4

Of

https://wikifixes.com/errors/0x/0xc00d36c4/

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 25.09.2022 om 12:52 uur

@hdijksterhuis

Hallo Hans,

.....ik krijg foutmelding 0xc00d36c4 op geëxporteerde file en kan deze niet afspelen....

Als ik u goed heb begrepen, hebt u een MVP projectbestand via VDL 2022 geëxporteerd als bv. een MP4 bestand. Als u dit MP4 bestand gaat afspelen bv. via Windows Media Player dan krijgt u deze foutmelding.

Dit zou kunnen betekenen, dat dit bestandstype niet wordt ondersteund door Windows Media Player. Mijn advies speelt dit geexporteerde bestand eens af in een andere Media Player. Zelf gebruik hiervoor Media Player Classic Home Cinema. Deze is te downloaden vanaf: MPC-HC.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2022, 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.09.2022 om 13:14 uur

@hdijksterhuis

Waar komen de bestanden vandaan, waar U problemen mee heeft

Gr

Michael

Bol schreef op 25.09.2022 om 13:31 uur

@hdijksterhuis

Hallo Hans,

De vraag is niet waar komen de bestanden vandaan, maar hoe exporteert u uw MVP projectbestand?

Voordat u VDL 2022 verwijdert en opnieuw installeert, adviseer ik u om VDL 2022 eens terug te zetten op de standaardwaarden. Dit doet u zo. Ga naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.09.2022 om 14:12 uur

@hdijksterhuis

Misschien dat ik iets heb gemist,en ook geen helderziende ben,maar U heeft nergens geschreven dat het over MVP bestanden gaat.

Gr

Michael

Bol schreef op 25.09.2022 om 14:45 uur

@hdijksterhuis

Hallo Hans,

Je hoeft helemaal geen helderziender te zijn om de conclusie te mogen trekken, dat het hier om een MVP projectbestand zou gaan. Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, hebt u een film met VDL2022 aangemaakt. Na het te hebben opgeslagen als een MVP projectbestand, hebt u dit MVP projectbestand vanaf de tijdlijn van 2022 geëxporteerd als bv. een MP4 bestand. Volgens mij krijgt u de foutmelding 0xc00d36c4 wanneer u dit MP4 bestand afspeelt bv. met Windows Media Player? Ik verneem wel van u of mijn conclusie juist is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hdijksterhuis schreef op 25.09.2022 om 18:42 uur

Beste Rob, dank voor je respons. Wellicht is het probleem ontstaan door een kort uitstapje naar Windows-11. Ik ben inmiddels teruggegaan naar Windows-10 en heb Magix opnieuw gedownload/geinstalleerd en alles werkt gelukkig weer als vanouds. Nogmaals dank voor je antwoorden, dit waardeer ik enorm! groet, Hans D

mi-bo schreef op 25.09.2022 om 19:09 uur

@hdijksterhuis

heb ik het goed gelezen dat het probleem is opgelost,door terug te gaan van Windows 11 naar Windows 10 en MVDL2022 weer heeft geïnstalleerd op de Pc.

dit geld dan ook voor deze Topic

https://www.magix.info/nl/forum/opnieuw-installeren-van-de-software--1306530/

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2022

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 25.09.2022 om 19:32 uur

@hdijksterhuis

Hallo Hans,

Bedankt👍voor u positieve terugkoppeling en dat u mijn gegeven antwoorden waardeert. Het uitstapje van W10 naar W11 zou zeker wel eens uw probleem hebben kunnen veroorzaken. Vandaar, dat ik nog bij W10 blijf. Microsoft ondersteunt W10 tot oktober 2025, dus ik heb geen haast. Uw probleem hebt u opgelost door terug te gaan naar W10 en herinstallatie van VDL2022. Vergeet niet via hulp online te actualiseren naar de laatste update versie. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2022, 19:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-