Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2020 om 09:24 uur

@Arjan71

Beste Arjan.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Wat noemt U groot ???

Er is een mogelijkheid om in HEVC te exporteren (codec hiervan moet wel apart gekocht worden) dit is kleiner, maar niet overal af te spelen .

M.vr.gr

Michael /Forum Moderator.

Bol schreef op 25.11.2020 om 10:35 uur

Hallo Arjan,

Zojuist heb ik voor u een testje gedaan met een MVP-projectbestand van ca. 4min en dit als een MP4 bestand geëxporteerd.

Het geëxporteerde bestand van ca. 4 min leverde bij mij een grootte op van 756 MB

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arjan71 schreef op 25.11.2020 om 22:46 uur

Ik ben erop gewezen dat het niet slim is om hele stukken film te importeren en daar maar een deel van te gebruiken. Ik kan ze beter eerst knippen en dan importeren. Allen bedankt voor jullie advies

Bol schreef op 25.11.2020 om 23:22 uur

Hallo Arjan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u op uw manier uw probleem hebt opgelost. Echter ik importeer weleens een TV opname van ca. 3 uur en ik bewerkt deze dan op de tijdlijn van VDL 2021 of Pro X12. Nog nooit problemen gehad bij exporteren, zoals u in uw topic beschrijft.

Succes 👍👍👍, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.11.2020, 23:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 27.11.2020 om 14:59 uur

Hallo Arjan, het is niet nodig om te knippen in een clip want je kan een gedeelte aanwijzen zie de blauwe lijn boven in de arranger en dan kan ja bij het exproteren aangeven alleen het aangegeven deel zie plaatjes

je kan die blauwe lijn instellen met de haken op de bediening van de previeuw zie plaatje

dan exporteren een vinkje aanzetten bij alleen het gemarkeerde gedeelte exporteren zie plaatje

Zo hou je je film heel zal ik maar zeggen.
Mvg Kees