Reacties

mi-bo schreef op 03.11.2020 om 16:54 uur

@pianoo

Beste Piano.

Heet de eerste pagina wel index

M.vr.Gr.

Michael /Forum Moderator

 

pianoo schreef op 04.11.2020 om 14:28 uur

beste Michael, Ja hoor. Ik heb ALLES geprobeerd, maar het lukt niet.

Ik ben wanhopig....

mi-bo schreef op 04.11.2020 om 14:39 uur

@pianoo

Beste Pianoo.

Bij wie heeft U een Webhosting .

Voordat ik U een verkeerd advies geef.

M.vr.gr

Michael

 

pianoo schreef op 04.11.2020 om 15:08 uur

ftp.magix-online.com

pianoo schreef op 04.11.2020 om 15:08 uur

Mijn naam is Angela

pianoo schreef op 04.11.2020 om 15:10 uur

Ik heb het advies gekregen om naar FileZilla te gaan. Maar met dat programma kan ik niet omgaan

pianoo schreef op 04.11.2020 om 15:12 uur

Het programma van Magix is prima om mee te werken. Alleen het publiceren is IEDERE keer een groot probleem Ik ben er al dagen mee bezig.😬

mi-bo schreef op 04.11.2020 om 15:45 uur

@pianoo

Beste Angela.

Dit gegeven antwoord is gebaseerd op MWD 10 t/m 17"zelf werk ik met Google Chrome en werkt perfect."

uitleg van MAGIX

" https://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-web-designer-hosting/website-publiceren.3207.html "

Wat U heeft omschreven heb ik ook wel eens gehad, wat ik toen heb gedaan staat hieronder omschreven, er gaat niets verloren gezien alles op de Pc staat.

ga naar https://www.magix-online.com/nl/

hier inloggen, dan optie Web FTP Starten ,als dit is geopend ziet U Uw website staan. gezien alles op Uw Pc staat, is via FTP( Index_html files ) alles te verwijderen.

Dan is de map leeg, en kan vanaf de Pc, via opslaan als, exporteren, publiceren,

Sc6

M.vr.gr

Michael

pianoo schreef op 05.11.2020 om 11:49 uur

Beste Michael, Heel erg bedankt voor je advies. Resultaat..... niets veranderd. Probleem niet opgelost.

Snapt u, dat ik wanhopig word? Wat doe ik niet, of wat moet ik wel doen?

Wanneer ik de FTP-website open krijg ik de groene pagina, die ook steeds verschijnt, wanneer ik alle handelingen heb uitgevoerd, die horen bij het publiceren. Kon ik die pagina maar op mijn computer vinden, dan kon ik van daaruit misschien iets veranderen.

Groet, Angela

mi-bo schreef op 05.11.2020 om 12:03 uur

@pianoo

Beste Angela

Dank voor Uw feedback.

Ik heb nog nergens kunnen gelezen met welke versie van MAGIX Webdesigner U werkt, als dit een versie is van voor de 10 kan ik het advies van MAGIX support begrijpen te werken met FileZilla .

M.vr.gr

Michael

pianoo schreef op 05.11.2020 om 12:49 uur

Ik heb gisteren voor € 29.- de laatste update aangeschaft. Ik werk met Magix 7

mi-bo schreef op 05.11.2020 om 13:20 uur

@pianoo

Beste Angela.

Dank voor Uw Feedback.

Die € 29.00 is voor Uw domeinnaam.

Wat betreft MWD 7 kan ik U helaas niet verder mee helpen @BeRo dat is een Website expert die U zeker verder zou kunnen helpen het is een Duitser die vrij goed de Nederlandse taal beheerst.

Normaal gesproken is hij actief op de Duitse Forum maar beantwoord ook via via antwoorden op de Nederlandse Forum.

Sc6.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.